מחפשים להירגע? צימר על המים יעשה את העבודה!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-10-2017
מחפשים להירגע? צימר על המים יעשה את העבודה!

בעמודי הפייסבוק "עשירים מידי", "החיים הטובים" ועוד שמות שמסגירים חלומות ופנטזיות שכל אחד מאיתנו מתפלל אליהם לפחות פעם ביום, אפשר לפגוש הרבה מקומות יפים ונכונים כמו סנטוריני, האיים המלדיביים, בורה בורה והרשימה עוד ארוכה. לחלקם נצליח להגיע, לאחרים לא בטוח. זה באמת תלוי ברצון האישי שלכם לחסוך לטובת ההנאה המושלמת. אבל אם אתם לאו דווקא חולמים על האווירה אלא יותר על הפרקטיקה – יש לנו חדשות טובות בשבילכם! אפשר לקחת צימר על המים באחד

מאזורי הצפון ולהרוויח פינוק לא רע בכלל.


צימר על המים – איך נולד הרעיון?


צימר על המים דומה למתחמי האירוח המפוארים בעולם בעיקר בדבר אחד: מיקום של חצי צעד בלבד ממפתן החדר אל בריכת השחייה, כך שהחוויה ממש "זולגת" אל איזור הלינה. הרעיון הזה יובא לישראל רק במהלך חמש השנים האחרונות, לאחר שמטיילים רבים חזרו איתו ממקומות כמו האיים המלדיביים, סרילנקה וקוסטה ריקה. אם בעבר חיפשו המטיילים הישראליים בארץ ובעולם צימרים עם נוף, כיום הוא לא מספיק לבדו ודרוש לנופשים משהו נוסף כדי להעצים את החוויה. זאת בשילוב הרצון לזכות בחוויה מפוארת ויוקרתית שבאמת תצדיק את היציאה לחופשה מוחלטת, הולידו חוויית נופש שמי שעדיין לא טרח ליישם – כנראה יישאר תוך מספר שנים הרחק מאחור.


בדומה למתחמי הנופש שאנחנו כבר מכירים בתחום, מעניק כל צימר על המים את האפשרות לטבילה במים בכל שעה (מבלי להתחשב במגבלות מוזרות כמו שעות פעילות המציל) אבל גם הזדמנות טובה לשבת עם הרגליים במים או במרפסת ליד ופשוט ליהנות מהתכלת המפנק והנחשק של המים. אמנם אצלנו בישראל סביר להניח שלא תמצאו צימרים בכנרת והעמקים עם דלת הישר אל תוך האגם, אבל בריכה היא בהחלט תקפה וראויה לא פחות, בעיקר כשהגדלים שלה הפכו למכובדים יותר ודגמי הבנייה לעוצמתיים ומושקעים הרבה יותר. החוויה שעל המים מוכחת כתורמת רבות לבריאות ולרגיעת הנפש, מאפשרת שהות ארוכה באותו המקום מבלי לחוש חסרי תכלית וחיוניות וכן הרפיה גופנית מסוימת – וכל זאת אפילו מבלי להיכנס פיזית למים.


חדר השינה היוקרתי המשקיף אל מתחם הבריכה הפרטי בסוויטת עלמה


היכן ומתי הכי כדאי להזמין?


צימר על המים הפך לחוויה נחשקת מאוד בעיקר לזוגות והיא נפוצה יותר באזור הגליל המערבי, אם כי ניתן למצוא מספר מתחמי יוקרה נחשקים בקטגוריה הזו גם במושבי דרום רמת הגולן: חד נס ורמות. תוכלו לקבל מתחם נופש פרטי לגמרי המציע בריכה חלומית שממש גובלת בפנים הצימר (הסלון או חדר השינה), אך גם מתחם סוויטות מרהיב ומהודר המציע שתיים או שלוש סוויטות שניצבות ממש בשולי הבריכה ומאחוריהן נוף מרהיב ופתוח. החוויה הנחשקת לא מאפשרת הרבה תמרון עבור הספונטניים שמחפשים צימרים פנויים בסופ"ש ומומלץ להזמין אותם מראש על מנת להבטיח את הגעתכם בתאריכים שאתם מעדיפים להקצות לחופשה. בחורף ניתן לצפות לירידה בתפוסה ואפשרות להזמנות ספונטניות הרבה יותר, אולם חשוב לבדוק שהבריכה עצמה הינה מחוממת ומקורה היטב למשך כל החורף בטמפרטורה של לא פחות מ-28 מעלות. החוויה הזו של צימרים השוכנים ממש על קו המים צפויה לכבוש את הצפון כולו ואזורי נופש נוספים בישראל כבר במהלך השנים הקרובות ולפי מומחים רבים עתידה להפוך לצורת הנופש הפופולארית, האהובה והמשתלמת ביותר בישראל. 


%@%@%p-16435x

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים