רבות הדרכים: 5 טיפים שיעזרו לכם לבחור בקלות צימרים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-11-2017
רבות הדרכים: 5 טיפים שיעזרו לכם לבחור בקלות צימרים בצפון

שבו לחיפושים ברשת יחד עם עוד אדם נוסף – בן או בת הזוג, חברים קרובים או משפחה, הכל הולך כשמדובר במציאת צימרים בצפון שאמורים בסופו של דבר לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר. עיניים נוספות יוכלו לאתר פרטים נוספים אודות המקום שייתכן ולא שמתם אליהם לב (כמו תנאי הזמנה למשל) וגם יכולים לייעץ לכם בפן השיפוטי, לגבי האיכות והנראות של המקום.


טיפ מערכת: מומלץ לגשת לחיפושים יחד עם אדם נוסף שכבר ביקר במספר גבוה של מקומות, כך הוא יוכל לגבש את התרשמותו האישית ולפי מידת ההתלהבות שלו, כבר תדעו אם לבצע הזמנה או להמשיך הלאה...

 

במקום להשוות בין אלפי צימרים בצפון, עברו להשוות בין האתרים עצמם

 

בחרו אתר אחד והתמקדו בו  צימרים בצפון יש המון וככל הנראה לא תצליחו לעולם להכיר את כולם ולהשוות ביניהם בבת אחת. אז במקום, ערכו השוואה מדגמית בין אתרי הצימרים עצמם! בדקו את האתרים, את נראותם הכללית, את רמת הצימרים שבהם והמחירים, איכות התמונות והביקורות על הצימרים. לאחר בחירת האתר המועדף, תוכלו פשוט לסנן את הצימרים שהכי אהבתם ולבחור מתוך רשימה מצומצמת.


טיפ מערכת: אתרי צימרים רבים נותרו מאחור טכנולוגית, כך שחוויית הגלישה בהם לא איכותית מספיק. נסו לבחור באתר חדשני ומעודכן שמציג את תכולתו באופן ברור וכתוצאה מכך, גם אמין.

 

למדו את ההבדל בין צימר איכותי לצימר שממש לא – אם רובם המכריע של צימרים בצפון הם צימרים עם בריכה, מנגל וחצר פסטורלית, אז מה בדיוק ההבדל? נסו לחפש את אפקט ה"וואו" – אותו קונספט עיצובי שימשוך אתכם פנימה, שיגרום לכם להמשיך להתעניין בתמונות ושירשים מבחינת התכולה שלו. הצימר ה"מרשים" הזה, ממש לא חייב להיות יוקרתי במיוחד, אבל האמינו לנו שכמו אוכל טוב במסעדה, לפעמים כדאי לשלם מעט יותר כדי להימנע משירות גרוע...


טיפ מערכת: כדי שתוכלו לראות כיצד נראה מתחם טוב ואיכותי שזוכה לביקורות מעולות, מומלץ לצפות לדוגמא במתחם אלומות יוסף החדשני ולהתרשם מחוויית הבריכות הייחודית שהוא מספק.


%@%@%p-281x

 

הביקורות שוות זהב... ויש גם דרך לאמת אותן

 

בדקו את חוות הדעת של המקום  גולשים שכבר התארחו באותו הצימר, יוכלו לספר לכם הרבה לגביו, גם אם למראית עין כל חוות הדעת אופטימיות למדי. אחוזת טרה קוטה למשל, נחשבת לאחד המתחמים המובלים בגליל ומחזיקה באמתחתה ביקורות אותנטיות שמתארות את החוויה עצמה והתחושה במקום, מזווית אישית וכנה. מנגד, ישנם צימרים שחוות הדעת שלהם עמוסות תיאורים או פרטים טכניים על החוויה ולכן ייתכן שהן לא אמיתיות.


טיפ מערכת: מקומות כמו אחוזת טרה קוטה ומתחם מרחק נגיעה למשל, מובילים גם במספר חוות הדעת שלהם על פני צימרים אחרים באתרים שבהם הם מופיעים.

 

אל תפסלו צימר שאהבתם רק בגלל המחיר – באתרים החדישים שבהם קיים מגוון של צימרים בצפון, המחיר המופיע עתיד להשתנות בעת הזנת תאריכי החופשה, ממש כמו שמקובל כיום בכל עולם התיירות. גם אם אין אפשרות להזנת תאריכים בחלק מהאתרים, מומלץ להיות קצת "אולד פאשן" ולהתקשר לבדיקת המחיר. ייתכן מאוד שהמחיר יהיה פחות ממה שראיתם באתר, כך שאולי שווה שלא לוותר על האירוח במקום.


טיפ מערכת: מקומות שנחשבים איכותיים דוגמת מרחק נגיעה, יקפידו לעדכן את מחיריהם מידי עונה ולקיים הנחות בהזמנות בדקה ה-90 על בסיס מקום פנוי. לכן בדקו את אפשרות הגעה גם באופן ספונטני. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים