תרשו לעצמכם להתפנק: צימר עם ספא

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-10-2017
תרשו לעצמכם להתפנק: צימר עם ספא

זה יכול לקרות בכל בוקר שגרתי, אחרי פעולה או תנועה לא נכונה ואפילו אחרי אימון. הגב, הצוואר והשרירים התפוסים יכולים להיות עניינים מרגיזים למדי. לפעמים אגב, הם פשוט מעידים על לחץ שצריך לשחרר ולהרפות. אז איך מרפים את השרירים ונרגעים ככה סתם כי זה יותר בריא? האמת היא שאפשר להימלט לבית הבראה מפונפן באירופה, אבל אפשר גם להיות ספונטנים יותר ולהזמין צימר עם ספא שיפנק, ירגיע וישחרר את כל מה שתפוס.


מה זה כולל?


אז מה באמת יש בכל צימר עם ספא שימשוך אותנו להגיע אליו? נתחיל אולי מהסביבה – מיקום של צימרים בצפון שהוא נייטרלי ושקט שאין בו הרבה תושבים. יתכן ומדובר במיקום טוב בקצהו של מושב גלילי כפרי או אפילו בקתה פסטורלית ממש במרכז היער שתאפשר לכם להתבודד. הרעיון הוא להעניק לכם מרחב נשימה ראוי וחיובי שיאפשר לכם לשבור את המתחים השגרתיים שאתם מצויים בהם. לכל מתחם נופש שכזה לרוב מתלווה נוף מיוחד שמלווה את העין ועוזר למתארחים לשמור על רצף רגיעה במהלך כל השהות. המון מארחי צימרים בגליל העליון מאמינים למשל, כי הנוף לבדו יכול לאפשר לאנרגיות לזרום בצורה טובה

יותר בתוך הגוף ועל כן ניצבים מרבית מתחמי הנופש באזור זה ממש בקו הנוף הפנורמי החלומי.


%@%@%p-5070x


מעבר למיקום המיוחד וחוויית הנוף העוצמתית, אפשר גם ליהנות ללא הגבלה ממתקני הספא המעולים שמצויים בכל צימר עם ספא. החל מג'קוזי אינטימי בחדר הכולל טמפרטורה חמימה ומרגיעה, דרך מתקני הגן השווים – ג'קוזי ספא זרמים בעל ג'טים חזקים לעיסוי מלא של שרירי הגוף, סאונה יבשה, בריכת זרמים (הידעת? שחייה נגד הזרם החזק תורמת לחיזוק שרירי הגוף ואף נחשבת לפעילות כושר טובה וממריצה) ועד קבלת עיסוי מפנק, אפשר גם עם בני הזוג. בחלק מהמקומות תמצאו גם חדרי עיסויים מרגיעים ובמתחמי צימרים בצפון שהינם יוקרתיים במיוחד אפילו חדר כושר! כל האמצעים נמצאים כאן ובאותו המקום, ללא תוספת תשלום על השימוש במתקנים (העיסויים כמובן, לחוד) ובאופן חופשי כך שתוכלו ליהנות מהם בכל שעה ובכל יום. כדאי לדעת, שההגבלות אפשריות נוגעות דווקא לקיץ, כאשר חלק ממתחמי הנופש בוחרים שלא להפעיל את הסאונה והג'קוזי ספא מפני שפחות משתמשים בהם. על כן חשוב שתוודאו שבמקום שאתם מזמינים המתקנים הללו אכן פעילים.


איך לבחור צימר עם ספא?


כדי לבחור צימר עם ספא שבאמת יצליח לשפר לכם את התחושה הפיזית והנפשית, כדאי לדעת שמדובר כמעט תמיד במקום יוקרתי. תחזוקת המתקנים יקרה ועל כן שהות במתחם נופש שכזה עולה בהתאם. אם תעדיפו להתבודד, מומלץ שתימנעו מחיפוש צימרים למשפחות או מתחמי נופש שכוללים משפחות עם ילדים ונסו להתמקד בצימרים זוגיים בלבד. בררו גם מהי תפוסת המתקנים עצמם כלומר – כמה אנשים יכולים לשהות במקביל בסאונה או בג'קוזי ספא וכן מהן השעות בהן ניתן לקבל ולהזמין עיסויים. המעסים לרוב אינם חלק מצוות המתחם והם יוזמנו מראש על ידי המארחים עצמם, כך שאם אתם מעוניינים כבר מראש בעיסוי, עדיף שתסגרו אותו כבר במועד ההזמנה ותהיו בטוחים מבחינת הדרישות האישיות שלכם במהלך העיסוי. והכי חשוב – נסו להגיע רגועים ונינוחים כבר מהרגע הראשון, ליהנות מהאווירה ומשלל האפשרויות ולשוב הביתה בתחושה טובה הרבה יותר.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים