צימרים בצפון - חופשה מדהימה של שקט ושלווה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-03-2023
צימרים בצפון - חופשה מדהימה של שקט ושלווה

צפון ישראל ידועה בנופיה עוצרי הנשימה, בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת. זהו יעד פופולרי עבור תיירים מקומיים ובינלאומיים כאחד, שבאים ליהנות מהאטרקציות הייחודיות של האזור ומהיופי הטבעי. אחד מסוגי הלינה הפופולריים ביותר בצפון הוא הצימר, סוג של השכרת נופש כפרית שמציעה חווית נופש מדהימה באמת.

הצימרים בצפון נמצאים בכמה מהאזורים השלווים והשקטים ביותר בארץ. מוקפים בטבע ורחוקים מהמולת העיר, הם מספקים מפלט מהלחצים של חיי היומיום. האורחים יכולים להירגע ולהירגע בסביבה השלווה, לספוג את האוויר הצח והנופים המדהימים של ההרים והעמקים שמסביב.

 

אחד היתרונות העיקריים של שהייה בצימר הוא הפרטיות והבידוד שהם מציעים. בניגוד לבתי מלון, הצימרים ממוקמים בדרך כלל באזורים מרוחקים, הרחק מהרעש והמוני מוקדי התיירות. זה אומר שהאורחים יכולים באמת להתנתק מהעולם החיצון וליהנות מהשקט והשלווה של הסביבה שלהם. צימרים רבים מצוידים גם בחללים חיצוניים פרטיים כגון טרסות או מרפסות, המאפשרים לאורחים ליהנות מהנוף המדהים בפרטיות מוחלטת.

 

יתרון נוסף של צימרים הוא האופי והקסם הייחודיים שלהם. בניגוד לבתי מלון מודרניים, צימרים נבנים לרוב בסגנונות מסורתיים, תוך שימוש בחומרים ובטכניקות מקומיות. זה נותן להם תחושה ייחודית ואותנטית שלא ניתן לשחזר על ידי מלונות הרשת. צימרים רבים מציעים גם מגוון פעילויות וחוויות שאינן זמינות בבתי מלון מסורתיים, כגון טיולי טבע מודרכים, סדנאות למלאכת יד מסורתית וחוויות אוכל מחווה לשולחן.

 

קחו רשימת צימרים מומלצים בצפון:

מילגרוס בוטיק
אחוזה פרטית לחלוטין, מרהיבה ומפנקת, למשפחות וזוגות מול נופי הגליל והים התיכון. עם בריכה מחוממת פרטית, ספא זרמים ועוד.
טלפון: 052-9127742 לעמוד המידע של מילגרוס בוטיק
מילגרוס בוטיק
אניצ'ה
*ישנו מרחב מוגן בכל אחת מהסוויטות* נופש מפנק במתחם היוקרתי אניצ'ה – סוויטות בעיצוב מרהיב עם בריכת שחיה מחוממת אל מול נוף החרמון
טלפון: 052-9172703 לעמוד המידע של אניצ'ה
אניצ'ה
ראש פינת נוי
*ישנו מקלט צמוד לצימרים* נופש מרהיב במושבה הציורית ראש פינה. סוויטות בעיצוב ייחודי ומרשים עם מתחם גן פרטי ובריכה מחוממת ומקורה לכל צימר.
טלפון: 052-9126317 לעמוד המידע של ראש פינת נוי
ראש פינת נוי
קאטליה - Cattleya
קאטליה- סוויטה חדישה ומבודדת לחלוטין הוקמה במושב עבדון שבגליל המערבי, שקטה ויוקרתית עם בריכת שחיה גדולה מחוממת ומקורה, גקוזי ספא פרטי ואבזור מלא ומדויק.
טלפון: 052-9707835 לעמוד המידע של קאטליה - Cattleya
קאטליה - Cattleya

 

צימרים בצפון מהווים גם בסיס מצוין לטיול באטרקציות הרבות של האזור. מהעיר העתיקה צפת ועד לחופים הבתוליים של חוף הים התיכון, לא חסר מה לראות ולעשות באזור. צימרים רבים ממוקמים במרחק נסיעה קל מאתרי תיירות מרכזיים, מה שהופך אותם לאופציה נוחה ונוחה למבקרים.

 

לסיכום, צימרים בצפון ישראל מציעים חווית נופש מדהימה באמת. הם מספקים מפלט שליו ושלו מהלחצים של חיי היומיום, תוך שהם מציעים אופי וקסם ייחודיים. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, צימר בצפון בטוח יספק חווית נופש בלתי נשכחת.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים