השרירים תפוסים? צימר ספא בצפון ואתם מסודרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-10-2017
השרירים תפוסים? צימר ספא בצפון ואתם מסודרים

בכלל לא משנה אם חם או קר בחוץ, אתם חולמים כרגע על קצת חופש, מפלט מהלחצים ורוגע שיביא אתכם לנירוונה מאסיבית. רק מלהסתכל על תמונות הספא שמציע הנופש שלכם אתם כבר מצליחים לדמיין איך השרירים נרפים לאט לאט והאוויר הנקי ממלא את הריאות. אתם משחררים אנחת רווחה במפגש הראשון של כפות הרגליים עם שמן העיסוי וחושבים למה בכלל לא עשיתם את זה קודם, או למה אי אפשר להזמין צימר ספא בצפון אחת לשבוע.


התחושה הזאת בהחלט לא מגיעה סתם. נבחרת של צימרים מומלצים הכוללת מתקני ספא מפנקים וברמה גבוהה, נועדה לרכך את גופכם מכף רגל ועד ראש ולשמש לכם כאופציה בריאה ואיכותית להשתחרר, להתפנק ולהירגע. אחד הסמלים הבולטים של כל צימר ספא בצפון הוא מתקן הג'קוזי ספא זרמים, שמטרתו היא לערסל את הגוף בתוך זרמי הג'ט החזקים ולהתמקד בשרירים תפוסים או כואבים ולנטרל את הכאב בתוך המים – מתוך התנגדות הג'ט ומתוך הטמפרטורה החמה של המתקן (לרוב כ-40 מעלות). יחד עם זאת חשוב לזכור שאין להימצא זמן רב מידי בתוך הזרם ולכן אם באמת הגעתם עם שריר תפוס, כדאי גם לא "ללחוץ" עליו להשתחרר על ידי רביצה ממושכת בפנים. עשו זאת בחלקים. אם התארחתם כבר במתחם צימר עם ספא באזורי הצפון, אתם יודעים שכבר מדובר בפיתרון מושלם עבור כל אורח ומתקני הספא אף הפכו לתנאי הכרחי עבור זוגות ומשפחות רבים.


%@%@%p-4804x


צימר ספא בצפון באופן פרטי או כללי לכל האורחים?


כל מתחם צימר עם ספא מאפשר גישה חופשית אל מתקני הספא שלו, אלא אם כן מדובר בסוויטה פרטית ומפוארת הכוללת את כלל המתקנים באופן בלעדי. במקומות רבים תמצאו מבחר לא רע בכלל של מתקני ספא: החל מכורסאות עיסוי ומקלחוני זרמים ועד קבלת עיסוי זוגי או יחיד מפנק של ממש. אנחנו אף מכירים מתחם בקתות עץ מפורסם שמיקם את חוויות הספא שלו ממש בלב היער, כך שכלל האורחים יוכלו ליהנות מהחוויה אך עדיין לחוש בפרטיות גמורה. היופי שבאפשרויות הספא הללו הוא יכולת ההתמזגות של המתקנים עם מתחם הגן וכן האפשרות לשהות בו גם כשקר מידי בחורף. מתקנים משלימים כמו סאונה יבשה ואף חמאם טורקי יוכלו לסייע בפעולות חימום הגוף ולאפשר אף לסובלים מהקור הרב בחורף קצת מרגוע ממנו. אם תבקשו לעצמכם חוויה פרטית הכוללת את מתקני הספא, דעו שהחוויה יקרה הרבה יותר אך כך ניתן להרוויח בלעדיות על המתקנים השונים. מה עדיף – רביצה בג'קוזי ספא עם כל באי המתחם בצימר על הכנרת או שהות בתוך ג'קוזי ספא פרטי מול מרחבי הנוף של צימרים ברמת הגולן? ההחלטה בידכם.


יוקרה והנאה


נהוג לחשוב שנופש של צימר ספא בצפון הוא איננו גבוה, אך למעשה עלותו רבה והוא אוחז בקטגוריה היוקרתית בלבד. למתקני הספא עלויות תחזוקה גבוהות מאוד ועל כן רק צימרים מומלצים באמת יכולים להרשות לעצמם להשתמש בהם. מומלץ בטרם ההגעה לוודא מול המארחים את עמידותם ותקינותם של המתקנים בהם תעדיפו להשתמש, את מיקומיהם בתוך המתחם ואת שעות הפעילות שלהם (האם למשל ניתן להגיע בלילה אל הסאונה? האם יש עיסויים שניתן להזמין מוקדם בבוקר?) ובכך להחליט האם החוויה רלוונטית ומספקת עבורכם. לא מדובר כאן על השפעה ישירה על הנופש שלכם אלא במוצרי חוויה משלימים שיוסיפו הרבה יתרונות טובים למהלך הנופש ובאמת יהיה קשה לשוב הביתה בלי המפגש האישי והמפנק הזה שאיתם.


%@%@%p-6865x


 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים