מים עם מים: צימרים בכנרת עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-09-2017
מים עם מים: צימרים בכנרת עם בריכה

בלעדיה ממש קשה להעביר את הקיץ ובטח תסכימו איתנו שזה גם הרבה פחות כיף... אנחנו מדברים כמובן על הכנרת היפה שלנו ואין טוב יותר ממקסימום חוויית מים על ידי הזמנת צימרים בכנרת עם בריכה. מדובר בחוויה שבהחלט לא סותרת אף טיול משפחתי או זוגי לחו"ל במהלך הקיץ, אך אלו המעוניינים בכל זאת לנצל את ימי השמש השרביים לטובת פעילויות נוספות, נוהרים הנה בהמוניהם. למרות שהחוויה מציעה לרוב צימרים בתקציב נמוך ומיקום קרוב מאוד אל המים, לא פעם קורה שגם ציפיות המבקרים מתערערות, בשל הבטחות שקשה לבעל המקום או למתחם עצמו לקיים. למה זה בכלל קורה ומה כדאי לברר לפני שמגיעים?


צימרים בכנרת עם בריכה – האם המיקום באמת על יד החוף?


למארחים במתחמי צימרים בכנרת עם בריכה ישנו רצון עז למשוך את קהל הנופשים אליהם והם עושים זאת כמובן על ידי טיפוח של התכונות החזקות של המקום עצמו: קרבה משמעותית אל אחד החופים, מתחם צימרים עם בריכה פרטיתלכל יחידה, נוף מקסים אל הכנרת ועוד. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מרבית הצימרים הסמוכים לכנרת אינם באמת שוהים בקרבת החוף או במרחק הליכה ממנו. הקרובים שביותר – במושב רמות, מושב לבנים וקיבוץ כנרת, אכן נמצאים בסמוך אך סביר להניח שתידרשו בכל זאת לנסיעה של מספר דקות. שאר המושבים ממוקמים הררית יותר לכנרת ולכן מרוחקים מעט. לא פעם קיבלנו תלונות

מאנשים שהזמינו צימרים בכנרת עם בריכה והופתעו שהיא לא ממוקמת במרחק הליכה בסך הכל.


גם לנושא הנוף יש לא מעט סוגיות, כאשר אורחים רבים מצפים לנוף מושלם אל הכנרת אך לא טורחים לוודא זאת היטב. על מנת לדעת האם המתחם שלכם כולל נוף פנורמי אל הכנרת, חשוב לא רק לשאול את המארחים אלא גם לוודא זאת מהתמונות המופיעות באתרים. בנוגע לתקציב, כדאי לזכור שמחירי החופשות ביולי – אוגוסט מתייקרים משמעותית לא רק כאן, אלא בכל מקום אפשרי. על כן אמנם ניתן לקבל צימרים בכנרת עם בריכהבמחיר סביר, אך סביר ביחס לעונה ולא ביחס לשאר חודשי השנה. אם אתם מעוניינים להשיגצימרים בתקציב נמוך, עשו זאת בספטמבר או הקדימו ליוני, בהם המחירים מופחתים מעט בשל ביקוש נמוך יותר.


%@%@%p-4889x


כללים חשובים להזמנת המקום האידיאלי לחופשה


לפני שאתם מזמינים את המקום שלכם, חשוב שתוודאו מהם הדברים שחשוב לכם לקבל. האם צימרים עם ספאזרמים לשחרור של השרירים התפוסים? האם ארוחות בוקר עשירות במיוחד? אולי בכלל בריכה פרטית אך ורק לכם? ככל שתתוו את הרצונות שלכם, כך תוכלו להתמקד ביעילות רבה במקום הנכון לכם. לאחר מכן התחילו לסקור את המקומות השונים ברשת ולמצוא מספר מקומות מתאימים. שוחחו עם המארחים והקפידו לוודא שאתם מקבלים את כל הפרטים בנוגע למיקום, הנוף, הבריכה והמחיר הסופי על כל הדברים הכלולים בו. תאמו חופשה לתאריכים המתאימים לכם אך ורק במקום שאתם חשים שתוכלו באמת לנוח ולהירגע בו, לזכות לפינוק המושלם ובעיקר לצאת מסופקים מחוויית קיץ טובה ומרעננת.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים