צימרים זולים עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-08-2017
צימרים זולים עם בריכה

ולפני הכל – שאלה: מה תהיה השאלה הראשונה שלכם למשפט "הזמנו צימרים בתקציב נמוך"? אנחנו מנחשים ש"בכמה" היא התשובה הנכונה. ומיד לאחר שנמסור לכם את המחיר, תמשיכו לשלב שבו אתם מנסים להבין מה החופשה כוללת: "כולל בריכה?" "כולל ארוחת בוקר?" "כולל עיסוי זוגי?" אז יש לנו חדשות מצוינות בשבילכם – יש כזה דבר צימרים זולים עם בריכה, למרות שידוע לכולנו שבריכה מייקרת את הנופש בשל עלויות התחזוקה הגבוהות שלה שמטפסות ככל שדגם הבריכה הינו איכותי יותר. כיום כמעט ואין מקום שלא מציע לנופשיו בריכת שחייה למעט מקומות מסוימים המסוגלים לשרת רק אחוז קטן מאוד מהנופשים – אלו שיסתפקו בקורת גג והמון טיולים בסביבה.


כמה עולים צימרים זולים עם בריכה ועל מה נצטרך לוותר כדי לקבל את המחירים האלה?


צימרים זולים עם בריכה נחשבים למתחמי נופש בקטגוריה בסיסית, בהם מובטח לכם אירוח כפרי שקט ופסטורלי, עם ארוחת בוקר ושכשוך בבריכה ללא הגבלה. במצב כזה העלות תהיה בקירוב 450 ₪ ללילה, כאשר הבריכה משותפת לכל אורחי המתחם ולא סביר שהיא מתאימה גם לחורף (לא מחוממת ומקורה). וכאן למעשה מתבטאת הפשרה שבנופש זול. צריך לוותר מראש על תענוגות נלווים כמו הבריכה המחוממת בחורף, הפרטיות, תוספת ארוחת הערב וכד'. אם אתם באמת רוצים להשיג צימרים זולים עם בריכה שלא עוברים את רף ה-450 ₪ לכל היותר, תיאלצו להסתפק בקטגוריה הבסיסית הזו במדויק.


עוד סיבה להתייקרות מחירים אפשרית היא כמובן הביקוש. תפוסה מלאה בקיץ של צימרים למשפחותולזוגות מקפיצה משמעותית את המחירים. לכן אם אתם רוצים למצוא צימר זול עם בריכה הכי כדאי להגיע בתקופה שבין פסח והחופש הגדול. למה? מפני שבזמן זה רוב האנשים עדיין לא פנויים לצאת לנופש ולכן מעדיפים להמשיך ולהתמקד בעיסוקיהם עד השלב שבו לכולם יש חופש. וכשהביקוש נמוך, הדילים צצים מכל עבר ומלאכת החיפוש קלה ומהירה, מלאה הנחות טובות.


%@%@%p-18057x


אך הפשרה הגדולה ביותר של האורחים בצימר, היא עד כמה יידרשו לוותר על השירות ההוגן והאיכותי, רק מפני שהעדיפו למצוא חופשה בזול. יתכן מאוד שחלק מהמקומות הזולים לוקים בחסר מבחינת השירות אבל אי אפשר באמת להכליל את כלל המקומות. קיים מספר לא מבוטל של בקתות עץ וסוויטות מדהימות, הגובים מחיר הוגן וזול ומתאפיינים בחוויית אירוח יפה, מושקעת ולבבית במיוחד. מקומות אלה שאנו מכנים בטבעיות "יודעים לעבוד", יודעים גם לזהות מגמות היצע וביקוש במהירות ועל כן יכולים להוזיל את מחיריהם משמעותית ולהעניק לכם מחיר הוגן, מבלי לוותר על גרם מהאפשרויות שהם מציעים לכם. תתפלאו, אבל לרוב גם מדובר במתחמי נופש שההנאה בהם תהיה גדולה הרבה יותר, למרות שהמחיר נמוך. בעל צימר שיודע לעבוד תמיד יהיה סימפטי יותר והחוויה אצלו במתחם תהיה באופן כמעט מוחלט, טובה הרבה יותר.


לפעמים זול הוא עניין חיובי


לסיכום, צימרים זולים הכוללים בריכת שחייה אולי ידרשו מכם לוותר על השואו היוקרתי והנוצץ. אך למעשה מדובר בחוויה לא פחות טובה שתאפשר לכם ליהנות מנופים מקסימים, ארוחות טעימות, חדרי שינה נוחים ומעוצבים וכמובן שפע של פנאי, אטרקציות וטיולים בסביבה. באתר שלנו תוכלו למצוא מקומות טובים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים, שביקרנו בהם פיזית והתרשמנו מהם אישית. אתם מוזמנים לשוטט באתר ולשלוף את המקום הבא שלכם לנופש. אין לנו ספק שתיהנו גם מחיסכון כספי וגם מחוויה מהנה ומרגיעה בלב הצפון הירוק היפהפה.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים