צימרים בכנרת: מה כבר אפשר לעשות בסביבה?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-05-2017
צימרים בכנרת: מה כבר אפשר לעשות בסביבה?

למי שמעולם לא חווה את הכנרת מחוץ לכנרת עצמה, צפויה הפתעה אמיתית. לא רק חוף ים וסיבוב על האבוב או הבננה המסורתיים – אלא עולם שלם של חוויות ממש באזור הצימר שלכם, שככל הנראה לא תזכו לבצע בשום מקום אחר. צימרים בכנרת ניחנים באווירה טובה ובמזג אוויר חם ונפלא ברוב חודשי השנה ומספקים לשוהים בהם סדרת תנאים מפנקת ונוחה לבילוי, עם המון אהבה. רוב מתחמי הנופש מעוצבים במראה כפרי מלבב וכוללים בריכה גדולה וצמחייה פסטורלית, מתקני ג'קוזי ספא בחלק מהמקומות ומרווח רחב בכל חדר. לצידם הוקמו לאחרונה גם צימרים מומלצים לבילוי מפואר הרבה יותר, החושפים את הצד היוקרתי יותר שבכנרת כאשר הם נוטפים לייף סטייל ושלמות אמיתית. את הנוף המדהים אל המים שווה לראות בדרך כלל מהצימרים הממוקמים במושבה כנרת או מגדל, פוריה עילית, חלקים מהמושב כלנית וממושב לבנים. בצד השני (אזור דרום רמת הגולן) משקיפים המושבים רמות וחד נס בקו ישיר אל המים ומספקים לכל דורש סדרת צימרים בכנרת המתפארת בהרבה יותר יוקרה וברמה הגבוהה ביותר של חוויית האירוח בישראל.


רשימת האטרקציות המלאה!


אז מה כבר יש לעשות ליד כל כך הרבה צימרים בכנרת, אתם שואלים? נתחיל עם חוויות המים שהופכות את אזור הכנרת והעמקים לסיבה העיקרית להגעתנו. חוץ מחופי הכנרת אפשר לקיים מסלולי טיול מדליקים בנחלים השונים, החל מאזור עמק המעיינות הסמוך, פארק המעיינות וגני חוגה, דרך פכפוכי הירדן השונים מהצד השני, המג'רסה, הזאכי, הזוויתן והיהודיה שיאתגרו אתכם בהליכה משעשעת בתוך המים שמתאימה גם למשפחות עם ילדים שלא מפחדים להירטב. בגזרת הספורט הימי פרט לאבובים ושייט ביאכטה או סירה, תוכלו לצאת להפלגה סוערת בסירת סילון 360 מעלות, ליהנות משייט בקאנו אינדיאני לאורך נהר הירדן ואפילו להצטרף לשיעור יוגה על המים – בו אתם יושבים על הסאפ שצף בסמוך לחוף ומנסים לאתגר אפילו יותר את שיווי המשקל...


צימרים בכנרת – הרבה יותר סוגי בילוי ממה שחשבתם


סוויטות אצולת הכנרת בישוב כלנית מבט לבריכה ולג'קוזי


צימרים בכנרת הפכו לשם דבר גם בכל הנוגע למזון אורגני וחפצים מיוחדים לעיצוב הבית. החקלאות המפותחת בסביבה הכוללת תמרים, בננות, אבוקדו ועוד, יודעת כיצד לנצל חלקים ממנה גם לטובת חנויות גדולות בהן ניתן לרכוש מוצרים אורגניים, תבלינים ומטעמים רבים ועל הדרך גם לבחור לעצמכם תמונה חדשה ומקורית למטבח. צימרים עם נוף שאיננו פונה לכנרת ישמחו להפגיש אתכם עם הצד הפראי של הסביבה ולהוציא אתכם מהצימר לטיול סוסים, כרכרות סוסים, מסע ג'יפים, טיול טרקטורוני שטח, באגי או רייזר בסביבה שלכם. כל הטיולים מתבצעים על ידי החברות המקצועיות ביותר, בנופים צבעוניים ולאורך תצפיות הנוף אל הכנרת. גם לאלו המחפשים צימרים מומלצים כדאי שלא לפספס את החוויה הקולינרית על קו החוף או באזורים ההרריים יותר. שפע של מסעדות קיים כאן לכל טעם, העדפה וסגנון כאשר הכל מתבשל לפי טעמים ים תיכוניים עדכניים או שפשוט שייך לרשת מזון שאתם בטח מכירים. אוהבי הלייף סטייל ימצאו במתחמי צימרים בכנרת והעמקיםפתרונות רבים – מתחם צמח וקניון העיר טבריה לרשותכם עבור מסע שופינג מפנק וכן פאבים מוצלחים ונחשבים בסביבה מחכים לכם לבילוי לילי משובח. ורק לפני שנסיים, נזכיר גם את פינות החי המתוקות שילהיבו כל ילד, הספא הסופר מקצועי וכמובן מסלולי הטיול ואתרי התיירות המפורסמים: אום ג'וני, כוכב הירדן, תחנת הכוח בנהריים, מצפה תל קציר ועוד המון רבים ומדהימים.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים