המערכת בוחרת: המלצות על צימרים שכדאי לראות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-10-2017
המערכת בוחרת: המלצות על צימרים שכדאי לראות

הכינו את המזוודות, אתם עומדים לטוס מהמסך הישר אל הרכב ולנסוע אל אחד הצימרים המפנקים והמוצלחים ביותר בצפון. וזה לא רק בגלל שאמרנו, אלא שאחרי שתפגשו אותם, אין לנו ספק שתרצו גם להרגיש איך זה באמת לנפוש בתוכם. צימרים עם בריכה פרטית או נוף מרהיב, מקום אידיאלי לילדים אך גם לזוגות, שירות משובח והמון אופציות לטיולים בסביבה – קבלו מאיתנו כמה המלצות על צימרים שבאמת כדאי לנפוש בהם. 


המלצות על צימרים שווים בכל אזורי הצפון


אחוזת טרה קוטה – הו כן, אתם באמת רוצים למצוא את עצמכם כאן. מתחם צימרים בגליל המערבי שיגרום לכם להרגיש לא פחות מאשר בתוך סרט מקסיקני. האחוזה כפי שאפשר להבין משמה, מציעה סוויטות מרהיבות בסגנון אצולה ספרדי-מקסיקני ועיצוב אדריכלי עוצר נשימה. לאחוזה 11 סוויטות ועבור כולן הוקם לובי אירוח ענק עם מתחם ספא עשיר ומגוון במתקנים, בריכת שחייה חצי אולימפית, חוות סוסים צמודה לטיולים וגנים מטופחים אינסופיים.


אהבה ורומנטיקה – חושקים בנוף צמוד לכנרת הישר מבריכת השחייה הפרטית שלכם? מזל שהבאנו קצת המלצות על צימרים שווים במיוחד... למתחם הנופש הזה כדאי להגיע עם בני הזוג ולהיות מוכנים לבילוי רומנטי עתיר פינוקים... למתחם שני צימרים בכנרת והעמקים המציעים אירוח אישי פרטי עם בריכת שחייה לכל סוויטה המשקיפה בקו ראשון אל הכנרת החלומית.


נופי גמלא – ללא ספק אחד המקומות בעלי הנוף המרהיב ביותר שתראו! שני צימרים ברמת הגולן, על הגובה, כך שניתן לראות מהם את כל הכנרת, הרי הרכס, מרחבי רמת הגולן ועמק הירדן. שתי הבקתות עשויות עץ לבן, מרווחות ומוקפדות כשבחלקן החיצוני גן מושקע ושפע פינות ישיבה.


גקוזי עגול רומנטי ומפנק מול נוף פנורמי מדהים


דארנא בגליל – חופשה באווירה גלילית אותנטית, שמתאימה מאוד לחובבי הלייף סטייל וההום סטיילינג. שתי סוויטות יפהפיות במיקום מבודד ופרטי אי שם בגליל המערבי, המציעות בריכת טבילה מלכותית ונוף פנורמי מפואר מכל כיוון. 


ברכת שלמה – אף כתבת המלצות על צימרים לא תהיה מושלמת בלי לפתות אתכם להגיע למתחם נופש פרטי המציע חווית מים מן המשובחות ביותר בצפון. לברכת שלמה בקתת אירוח פרטית לחלוטין ומתחם גן הכולל לא פחות משתי בריכות שחייה   במתחם – האחת קרה ומתאימה לקיץ ואילו השנייה הינה בריכת זרמים גדולה ומחוממת, שמתאימה גם לגב התפוס שקיוויתם להגיע ולשחרר. 


טיפ קצר לנופשים שבדרך


אם אתם מעוניינים באירוח ייחודי ומעניין באזורי הצפון, מומלץ להכין רשימה של 5-10 צימרים שאהבתם במיוחד, שמתאימים לתקציב שלכם ולנופש המדויק שאתם מחפשים. מכאן כל שעליכם לעשות הוא לברור את האחד שלכם מבין כלל הרשימה, לאחר שתשוו בין המקומות השונים ותשוחחו עם המארחים לגבי תאריכי ההגעה והעלויות. כדאי אף לקרוא המלצות על צימרים הניתנות על הצימרים השונים באתר כדי לקבל עליהם חוות דעת מוקדמת וכנה, מאורחים שכבר היו ונהנו. 



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים