הכי טוב בשניים: צימרים מפנקים לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-06-2017
הכי טוב בשניים: צימרים מפנקים לזוגות

כמה שאנחנו אוהבים לבלות עם בני הזוג שלנו! לפעמים במסעדה, פעמים אחרות באיזה מפגש חברים, אבל הכי הרבה אנחנו מעדיפים את הנופש הזוגי. סוג של דייט שובר שגרה מחוץ לסביבה המוכרת, שיכול לחדש, לרענן ולהוסיף הרבה לקשר הזוגי. לכבוד מטרה זו הוקמו ברחבי הצפון עשרות אם לא מאות של צימרים מפנקים לזוגות, המתאימים לכל עונה בשנה ולכל העדפת בילוי משותפת. לצד העובדה שכל חוויה זוגית אמורה לענות על הציפיות המלאות של בני הזוג, ניצבת גם ההחלטה היכן לקיים את הנופש. הרשו לנו לקחת את המושכות לידיים ולהראות לכם כיצד להזמין בקלות ובפשטות את החופשה המושלמת הקרובה שלכם, לפי מספר טיפים:

 

צימרים מפנקים לזוגות – מבט על החוויה הרומנטית מבפנים

 

כל מתחם צימרים מפנקים לזוגות, חייב להכיל, איך לא, אווירה רומנטית. אווירה שכזו מתבטאת בדרך כלל בעיצוב המקום – גוונים בהירים עם פריטי דקורציה משלימים, ריהוט איכותי ומרווח (כמו למשל מיטת קינג סייז מפנקת או כורסת טלויזיה), חצר מלבלבת ונוף מרגיע מבעד לחלון. תחושת הזוגיות חייבת להיות מורגשת בעיקר על ידי יצירת חלל שמתאים לזוג אך לא יותר מכך – למשל בקתות עץהכוללות חלל גדול אחד בשיטת העיצוב open space.

ניתן לראות גם בתמונות שמתאפשר מרחב לשניים על ידי הנחת שני כסאות במרפסת, או המקום הזוגי על הספה, כאשר כל אלה מגיעים לרוב בתוספת פינוקים מפתים כמו פנקייקים, אספרסו ותותים.

 

במרביתם של מתחמי הנופש, ניתן למצוא צימרים עם בריכה פרטית המאפשרים לשני בני הזוג ליהנות ממרחב אישי מושלם שבו הכניסה לאנשים אחרים פשוט איננה אפשרית. כאן הבונוס העיקרי הוא הרמה הגבוהה של הפרטיות, בשילוב תנאי אירוח חלומיים ומפנקים הרבה יותר.


הבריכה הפרטית באחוזת סלרנו בגורן

 

כמה טיפים חשובים להזמנה הרבה יותר קלה

 

על מנת שתוכלו למצוא את המקום המושלם עבורכם, חשוב מאוד כבר בעת הבחירה לוודא שהנכם מסתכלים באתר על מבחר רלוונטי של צימרים מפנקים לזוגות, שאינם מיועדים במקביל למשפחה או קבוצה גדולה. ערכו רשימה של שבעה עד עשרה מקומות שמוצאים חן בעיניכם והתחילו לברור מביניהם את המקומות הפנויים, הרלוונטיים והאפשריים עבורכם באופן אישי. חשוב להקפיד לשאול את המארחים בנוגע לפרטים חשובים אך מבלי לייצר מתן תשובות "סגורות". למשל – במקום השאלה: "האם יש נוף מהמתחם", עדיף שתשאלו: "מה רואים מבעד לחלון?" וכן במקום השאלה "האם הבריכה לגמרי פרטית?" שאלו: "למי עוד ישנה גישה אל המתחם שלנו?". כל מתחם צימרים זוגי ובעיקר צימרים עם בריכה פרטית, יוכל להציע לכם גם אפשרות לחגיגות מיוחדות ולקשט עבורכם את המקום או להוסיף פינוקים. לצד חוויית האירוח החלומית. יחד עם זאת, מומלץ לתאם מראש את הנושא מול המארחים ולא לצפות ליוזמות אישיות, כל עוד לא ביקשתם זאת מלכתחילה. טיפ נוסף וחשוב לא פחות, הוא לוודא עלויות נלוות כגון קבלת תוספות מיוחדות וכן עלותה של ארוחת הבוקר, במידה ולא נשאלתם לגביה כבר מההתחלה.

 

זה בכלל לא משנה לאיזה מקום תבחרו להגיע: צימרים ברמת הגולן, כנרת, גליל עליון או מערבי. כל מתחם צימרים מפנקים לזוגות ילווה את השהות שלכם באופן מיטבי וללא סייגים. אל תהססו לשאול כל דבר שעל לבכם ולהבטיח שהחופשה שלכם תהיה מושלמת, רומנטית ומהנה במיוחד.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים