חיפשתם מבצעים לצימרים בצפון? קיבלתם! ההנחות המפתיעות של השבוע:

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-08-2017
חיפשתם מבצעים לצימרים בצפון? קיבלתם! ההנחות המפתיעות של השבוע:

אוגוסט נחשב לחודש הכי עמוס בעולם התיירות. המחירים קופצים והמטיילים לא משאירים מקום להפוגה עבור העוסקים בתחום. גם אם כבר "בזבזתם" את הנופש השנתי שלכם בחו"ל או בחופשה נוספת בארץ, זה ממש לא סותר ביקור נוסף במתחם צימרים עם נוף יפה ובריכה מפנקת שיעשו לכם קצת קריר ונעים בקיץ הדביק שבא עלינו לטובה. ואם אתם שוקלים באמת וברצינות הגעה ספונטנית אלינו לצפון כבר בשבוע הקרוב או שאתם מחפשים צימרים פנויים בסופ"ש, הנה מספר מבצעים לצימרים בצפון שכדאי שתראו:


בריכה, סביבה פסטורלית והנחות גם


אווירה של נירוונה מוחלטת ומיטות שיזוף שמספקות תירוץ לנמנום צהריים בבריכה היוקרתית הם רק חלק מהבונוסים שמציעות בקתות הלוטם ממושב שומרה הירוק שבגליל המערבי. השבוע מציע המתחם 150 ₪ הנחה ללילה על כל אחת משלוש הבקתות של המקום, עטופה בצמחייה ירוקה ומציעה מיטה ענקית, ג'קוזי רומנטי והמון פרטיות.




די רחוק משם, במושב דלתון, מצפה לכם הנחה של 270 ₪ על שהות לילית מפנקת באחת משתי הבקתות שבמתחם בקתות האושר. עצם העובדה שיש כאן שתי בקתות בלבד רק מעצים את החוויה הפרטית והופך את החיפוש של מבצעים לצימרים בצפון לעסק הרבה יותר משתלם. למתחם עיצוב כפרי ורומנטי על רקע גינה מלבלבת, בריכה נעימה והמון אופציות לטיולים מדליקים באזור.


אבל אם אתם מחפשים את ההנחה השווה ביותר, היא נמצאת בכפר ורדים הנחשק שבגליל המערבי. אחוזת ואן גוך היוקרתית והמפורסמת תציע לכם בהגבלה לשבוע הקרוב הנחה של 300 ₪ ללילה עבור כל אחת משתי סוויטות הפאר שלה. ורק למקרה שעדיין לא שמעתם על המקום, נספר שמדובר בשני צימרים עם ספא ובריכה חיצונית מפנקת, גינה פרטית לכל יחידה ועיצוב מהפנט ומקורי כפי שטרם ראיתם.

 

רוצים למצוא מבצעים לצימרים בצפוןבאופן עצמאי? כך תעשו זאת נכון:

 

כדי למצוא מבצעים לצימרים בצפוןבמהלך הקיץ ולא רק לשבוע הקרוב, מומלץ מאוד להתעדכן באתר שלנו ולראות את ההנחות והמבצעים המתחלפים. מעבר לכך, תוכלו לערוך רשימה של מספר מקומות שאהבתם ולבדוק בהם את התפוסה למהלך הקיץ. אם אתם גמישים בתאריכים רוב הסיכויים שתמצאו תאריך שעוד נותר פנוי. במידה ולא אך אתם מוכנים גם להיות ספונטניים ביותר, אפשר לבדוק האם התרחש ביטול לימים הקרובים או שהמקום אכן פנוי כבר בימים הקרובים וליהנות לא רק מהנופש הספונטני של ארוחת הבוקר על שפת הבריכה אלא גם ממחירי הדקה ה-90. באתר שלנו מתחמי נופש רבים מציעים צימרים המאפשרים גמישות בביטול וכן שילוב של הנופש יחד עם אטרקציה מדליקה בסביבה, ארוחת בוקר/ צהריים/ ערב כאקסטרה

למסגרת האירוח, עיסוי זוגי ועוד.


אנו מקווים שהקיץ הזה ימשיך להיות נעים ומפנק במיוחד, להשרות עליכם אווירה טובה ולספק לכם אינספור מבצעים לצימרים בצפון ועוד המון סיבות מעולות להגיע ולבלות. 

 

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים