צימרים למסיבת רווקים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-03-2017
צימרים למסיבת רווקים

החבר הכי טוב מתחתן, החברה הכי טובה שלך הודיעה לך הרגע שהיא קיבלה הצעת נישואים? זה הזמן לחגוג !!! אבל איך??? צימרים למסיבת רווקים/ות או וילות – הפתרון המושלם למסיבת הרווקים/ות הבאה שלך

בעבר מסיבות רווקים /ות נראו כך:

חבר'ה – יש, מצב רוח – יש, כיבוד – יש, מוזיקה – יש, מקום – אין!!! תמיד עניין המקום ב מסיבות רווקים הווה בעיה, חוף הים או איזה מועדון "תרבות" נידח נמצאו כפתרון המוכר והידוע אך זה אף פעם לא היה מושלם… עד שהופיעו הצימרים למסיבות רווקים /ות.

בעקבות העלייה וההתרוממות בענף הצימרים, עלה רעיון של כמה בעלי צימרים להקים צימרים המיועדים לחגיגות של מסיבות רווקים/ות. כאשר הם ישבו וחשבו כיצד צריך להראות צימר המיועד להיות צימר למסיבות רווקים הם הגיעו למסקנות הבאות:

  • מטבחון מאובזר קומפלט, דבר החשוב מאוד בצימרים למסיבות רווקים/ת כי אין מסיבות רווקים/ות ללא כיבוד ושתייה. במטבחון הצימר תמצאו מיקרוגל, סכום, כלים מתאימים, שולחן אוכל ומקרר שתוכלו למלא בכל טוב.

הסלון בצימר מרווח וגדול המאכלס את כלל החוגגים ומציע מערכת קולנוע ביתית מתקדמת המאפשרת צפייה בסרטים, האזנה למוסיקה עכשווית , אופציית חיבור למערכת קריוקי ואפשרות הקרנת סרטי וידאו .

  • על חדרי השינה בצימרים למסיבות רווקים להיות מרווחים, מחולקים ומאפשרים לינה לכלל החוגגים במידת הצורך.

בצימרים החדרים גדולים די, על מנת שכלל החוגגים יוכלו לתפוס תנומה קלה בפרטיות לפני היציאה חזרה הביתה (וכמובן לאחר לילה של שתיית אלכוהול).

  • מערכת הספא בצימרים הולכת ומתקדמת עם השנים. בצימר מוצע: ג'קוזי ענק ומענג, סאונה יבשה ורטובה המשחררות את הגוף והנפש, והדובדבן שבקצפת – בריכת השחייה הפרטית המהווה סוף נהדר לכל חגיגה.

  • בחצר הצימר למסיבות רווקים/ות, החוגגים יוכלו להנות מפינת ברביקיו שבה יוכלו ל"נפנף" ולארגן ארוחות, להתרווח במיטות השיזוף, להשתכשך במימי הבריכה, או סתם לשבת סביב השולחן בטבע ולהריץ "דחקות" כל הלילה.

  • נקודה אחרונה וחשובה ביותר היא שהצימר הוא מבודד כך שהחוגגים יהנו מפרטיות מוחלטת ויוכלו לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה או עד השעות הגדולות של הבוקר…מבלי להפריע לשכנים.

כמובן שלא כל הצימרים המיועדים למסיבות רווקים עונים על כל הקריטריונים הרשומים כאן, אבל לכם יש את זכות לבחור לעצמכם את הצימר בו תרצו לחגוג בו את מסיבת הרווקים/ות של חברכם לפי הפרמטרים החשובים לכם.

כיום יש מגוון רחב בשוק הצימרים של צימרים למסיבות רווקים, בדרך כלל בצימרים כאלו ישנה האפשרות לרכוש את הצימר ללילה אחד בלבד. ולפנות את הצימר למסיבת הרווקים הבאה…

בעלי הצימרים שבבעלותם צימרים למסיבות רווקים ישמחו לעזור לכם בארגון הצימר לפי דרישתכם: ישנם כאלו שיציעו לכם אטרקציות, עוגה, חבילות פינוק, משחקי חברה או עיסויים וטיפולי ספא לבעל השמחה ואפילו גם לכם עד לצימר.

מסיבת הרווקים'ות חייבת להיות ארוע שהחתן או הכלה לא ישכחו, יומם האחרון כרווקים לפני חיי הנישואים . לכן אתם בתור חברים רוצים לעשות עבורם את הטוב ביותר וכיום צימרים למסיבות רווקים/ות הם האופציה המושלמת ביותר לחגוג רווקות.

צימרים למסיבות רווקים/ות יענו לכם על כל הצרכים ולא תצטרכו "לשבור את הראש" בארגון המסיבה.

ומה לגבי המחיר??? בצימרים למסיבות רווקים/ת בדרך כלל התשלום נעשה לפי ראש או לפי מחיר קבוע בו ניתן להשכיר את הצימר ללילה. כמובן שעל הפינוקים מסביב תשלמו בהתאם למה שתזמינו. היתרון בניגוד למועדון הוא שלצימר למסיבות רווקים/ת תוכלו לקנות את האוכל והאלכוהול לבד וכך לחסוך דמי תיווך של מועדון. על כל אטרקציה נוספת אחרת כמובן שתצטרכו לשלם, אבל תוכלו להחליט בעצמכם בהתאם לתקציב שלכם מה תוכלו לעשות ומה לא רק אל תשכחו שהשהייה בצימרים למסיבות רווקים/ות עם מוזיקה טובה, אוכל ושתייה לרוב מספיקה כדי להעביר ערב בלתי נשכח עם החברה'. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים