טיולי גיפים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-03-2017
טיולי גיפים

לדעתי, טיולי ג'יפים הם האטרקציה המושלמת. אני מאמינה כאשר אני מזכירה את המושג ג'יפים לכל אחד עולה בראש אסוציאציה שונה. אחד יחשוב עצמו בסוכנות ג'יפים מפוארת בוחר לעצמו חיה מפלצתית ענקית, אחד נזכר איך הוא והחבר'ה בצבא נסעו בשיירת ג'יפים בדרך לפעילות מבצעית, כאשר אני חושבת ג'יפים אני חושבת על חופשה המשלבת בתוכה חווית אקסטרים מטורפת – טיולי ג'יפים כמובן. בואו לחוש את הטבע במיטבו.

טיולי ג'יפים זו אטרקציה המתאימה כמעט לכל מטרה – הכרת הארץ, גיבוש ועוד… כדי לנסות להעביר לכם את חווית טיולי הג'יפים במלואה יצאתי בעצמי לחופשה בצימר ברמת הגולן והזמנתי ליום הראשון בחופשה  טיול ג'יפים באזור רמת הגולן. יצאנו ארבעה ג'יפים לטיול שטח, זכיתי להנות בחברת אנשים שבשגרת היום יום לא יוצא לנו להיפגש הרבה, זכיתי להכיר את חלקיה היפים של  הגולן ולהעריך מחדש דרך טיולי ג'יפים עד כמה הארץ שלנו יפה, זכיתי לנהוג נהיגת שטח בג'יפים כאשר בדרך נפגשנו עם עוד מטיילי ג'יפים ועצרנו יחד לקפה. בקיצור לי היתה חוויה מדהימה שענתה על כל צרכיי וכל זה רק דרך טיולי הג'יפים,.

אני ממליצה בחום לכל אירוע לצאת לטיול ג'יפים. מאחד מגבש וכייף בטירוף. כך שאם או בלי חופשה בצימרים טיול ג'פים מומלץ ביותר לכל ארוע כחווית אקסטרים מגבשת.

טיולי ג'יפים מתאימים לזוגות, משפחות, קבוצות, ימי כיף וגיבוש במקום העבודה ועוד יש אפשרות גם לשלב לינת שטח, או הכנת האוכל בשטח…

השתכנתם כבר? טיולי ג'יפים ההמלצה החמה שלי כשאתם יוצאים לחופשה או סתם כך ללא סיבה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים