כדאי לכם להזדרז, כי שיא הקיץ עומד להגיע: צימרים פנויים באוגוסט

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-07-2017
כדאי לכם להזדרז, כי שיא הקיץ עומד להגיע: צימרים פנויים באוגוסט

אם נזכרתם ממש עכשיו שמתחשק לכם לנפוש באיזה מתחם צימרים עם בריכה באוגוסט הקרוב, יכול להיות שאתם בבעיה קטנה. המקומות מתחילים לאזול אי שם באמצע מאי ומותירים את אלו שחשבו לאט מידי בלי מקום טוב. הבעיה הראשונה והחמורה שנאלצים המארחים בהזמנות להתמודד איתה, היא שגם אם עדיין ישנם עוד צימרים פנויים – הם כנראה מהזן הפחות הטוב, אלה שכנראה אף אחד לא רצה. אבל רגע לפני שאתם מתייאשים ומחליטים לשנות כיוון עם החופשה שלכם, תנו לנו לספר לכם עוד כמה דברים שאולי לא ידעתם על העולם שמאחורי הקלעים בהזמנות הצימרים.


מחפשים צימרים פנויים באוגוסט אבל חוששים שלא תמצאו? הנה מספר פתרונות אפשריים


בשנים האחרונות נוספו מתחמי צימרים רבים לאזורי הצפון השונים, מתוך שאיפה ורצון לשפר את תנועת התיירות באזור ולהביא למיצוי הפוטנציאל הגלום בכל האזורים. כך למשל, הפכו כעבור זמן לא רב המוני צימרים ברמת הגולן למפוארים במיוחד, המציעים פינוקים ייחודים כמו צימרים עם בריכה פרטית, מתקני ספא ייחודיים ועיצובי קונספט מרהיבים התורמים לאווירת החופש המיוחדת. על כן ולמרות ההזמנות הרבות, אין ספק שתוכלו עדיין לאתר צימרים פנויים באוגוסט שהם טובים ואיכותיים לא פחות מבשנים קודמות. המכשול היחיד שיתכן ותאלצו לעבור הוא כמות היחידות הפנויה או ההתאמה שלהן למשפחות גדולות – מעל 3 ילדים. אם ברצונכם להשיג מתחם נופש עבור משפחה גדולה אך אין בנמצא, התחילו לשקול את האפשרות להזמין יחידת נופש גדולה ולהניח בה מזרונים לילדים. בחלק מהצימרים הכוללים חדר שינה אחד תוכלו למצוא גם ספת סלון נפתחת, מה שיקל על סידורי הלינה בחדרים.


הבריכה היוקרתית בהכי נוף שיש אשר בישוב רמות


אופציה נוספת להשגת צימרים פנויים באוגוסט היא כמובן הדרך שבאמצעותה נתח גדול מאוד מעולם התיירות עובד – הדקה התשעים! ביטולים מסיבה כזו או אחרת תמיד היו קיימים ועל כן תוכלו להמתין ממש עד הרגע האחרון, כלומר התאריך שבו תרצו לנפוש ואז לברר מהם המקומות שהתפנו ולהגיע מעכשיו לעכשיו. איך מבררים? באתרים השונים המציגים צימרים פנויים בסופ"ש או באמצע השבוע או טלפונית, למתחמי הנופש שמצאו חן בעיניכם ואתם מעוניינים לברר אם התפנה בהם מקום פנוי. יתכן ואם תתקשרו מספר ימים מראש ותבקשו, יסכים בעל הצימר להתקשר אליכם ולהזמין אתכם במקרה של ביטול. במקרה הגרוע הוא יהיה זה שיבקש מכם להתקשר שוב ולברר.


מתקשרים ומוודאים היטב את כל הפרטים לפני שמגיעים


את המקום שאתם מזמינים חשוב שתכירו כבר מראש. לא, אנחנו לא מתכוונים להיכרות שכוללת מענה לשאלה "האם הצימר שלך נמצא משמאל או ימין לבריכה" אלא על כלל הדברים שהוא מספק: בריכה גדולה ואיכותית, רצוי עם הגנות בטיחות במקרה ובחופשה נוכחים גם ילדיכם הקטנים, ג'קוזי ספא או סאונה אם קיימים, אופציה לעיסויים וקבלת ארוחות צהריים וערב, נוף פתוח ומוצרי חשמל תקינים בחדרכם. כאשר מזמינים צימרים פנויים באוגוסט, עונת השיא, כמות המבקרים גדולה מאוד ולכן חשוב לוודא שאין מוצרי חשמל תקולים או בלאי שעלול לפגום במהלך החופשה שלכם. ערב ההגעה חשוב לוודא שהצימר אכן תקין ונקי, שמתקניו עובדים כראוי ולהתכונן לקראת הרגיעה השנתית והשיזוף בשמש הארצישראלית המושלמת. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים