כיצד למצוא צימרים פנויים בצפון בחגים?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-10-2017
כיצד למצוא צימרים פנויים בצפון בחגים?

מירוץ המקומות הפנויים והטובים ביותר לחג נמשך בדרך כלל הרבה יותר ממה שאתם חושבים. כבר חודשיים או שלושה לפני כל חג אפשרי הכל נתפס ומקשה על מי שהתעורר מאוחר מידי להזמין מקומות, לפחות במקומות המרווחים והאיכותיים יותר. החוק הטבעי בנושא השגת צימרים פנויים בצפון הארץ לחגים הוא להזמין כמה שיותר מוקדם – אפילו כחצי שנה מראש. אבל האם באמת אין סיכוי למצוא מקומות טובים ומתאימים גם בטווח קצר במיוחד?


או שתתגמשו, או שתמהרו לאסוף את כולם


מציאת צימרים ברגע האחרון לחגים זה עניין בעיקר של מזל, אך לפעמים גם היכולת שלכם להתגמש: להתכנס יחד בצימר אחד במקום להתפרס על שניים באותו המתחם, להזמין את הצימר ההוא עם הבריכה הפחות גדולה וכו'. משפחות המהוות את הקהל העיקרי בצימרים בימי החג לא תמיד יכולות לעמוד בגמישות שכזו ועל כן ייאלצו להיכנע ללחצי ההזמנות ולעומסים השונים וכן להזמין את המקום הרבה זמן לפני כולם.


הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא כמובן לארגן את כמות הנופשים הרבה זמן מראש ולאמת אותה. ברגע שיש בידיכם את כמות האנשים המתארחים ביחד עמכם (כל המשפחה המורחבת, זוג חברים נוסף עם ילדים וכד') אנו ממליצים לוודא שכולם אכן מתעתדים להגיע כדי שלא תיאלצו לספוג בעצמכם את עלות חברי הקבוצה/ המשפחה שלבסוף בחרו לא להצטרף. עוד חשוב לוודא מול מארחי הצימר שלכם את תנאי הביטול – גם אם לא נראה שקיימת סיבה שלבסוף לא תגרום לכם להגיע.


%@%@%p-4789x

 

טיפים להזמנת צימרים פנויים בצפון לתקופות החגים

 

בעולם טכנולוגי הולך ומתפתח, גם ענף הצימרים עובר שינויים שיאפשרו לכם לאתר צימרים פנויים בצפון בכל תאריך ולהזמין אותם בקלות ויעילות ללא מאמצים מיותרים – מה שחוסך הרבה זמן יקר וגם לא דורש מכם הרבה, חוץ מללחוץ על כמה כפתורים ולבצע הזמנה. באתרנו קיימת האפשרות של צימרים בהזמנה אונליין כך שניתן לבדוק את כל המקומות המתאימים לכם, לקבל החלטה בעבור אחד מהם ולסגור בפשטות את הנופש שלכם לכל תאריך אפשרי שתרצו – גם עד שנה מראש.


זכרו שכדי למצוא את הצימר המושלם שלכם לחג עליכם למצוא מקום נוח, אסתטי ומרווח שיכול להכיל את כולכם יחד. אם אתם מעוניינים לסגור מתחם שלם רק לעצמכם מומלץ שתחפשו צימרים פנויים בצפון לחגים לפי מספר יחידות מסוים. היות ומדובר בחג, נושא הארוחות הופך למרכזי במיוחד. לכן על כל מקום שתבדקו להכיל עמדת ברביקיו גדולה ונוחה, מטבח חיצוני או פנימי מתאים לבישול ומקומות מתאימים לאכילה משותפת.


צימרים בגליל המערבי למשל הם פתרון מושלם לקבוצות גדולות בזכות גודלם ורמת האיכות שלהם. מצד שני, אם אתם שוקלים לחפש משהו מוזל יחסית, תוכלו למקד את החיפוש באזור הגליל העליון בו המחירים נמוכים מעט יותר, אולם רמת הצימרים והמתקנים החיצוניים מעט נמוכה יותר ולכן יש להגדיר מראש את מה שחשוב לכם יותר: המשפחתיות, או רמת החוויה הכוללת. דבר נוסף שחשוב מאוד לדעת בטרם תזמינו צימרים בהזמנה אונליין הוא שמרבית המקומות יאפשרו לכם הזמנה לשני לילות מינימום שכן מדובר בתקופה מבוקשת ועמוסה. לכן היערכו מראש להזמנת שני לילות או שוחחו עם המארחים בנוגע לאפשרויות ותנאי הלינה. כל אלו יובילו אתכם בקלות ובמהירות אל היעד המבוקש ויסייעו לכם ליהנות מחופשת חג קסומה ומפנקת במיוחד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים