הכי כיף ביחד: צימרים בצפון לקבוצות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-04-2017
הכי כיף ביחד: צימרים בצפון לקבוצות

ארגון אירוע קולקטיבי הוא משימה לוגיסטית לא ממש פשוטה. חוץ מהמשימה הבלתי אפשרית לרכז את כולם ולתאם תאריכים, צריך גם לבחור את המקום המתאים שבו אפשר לקיים את האירוע בדרך הטובה ביותר. מארגנים רבים בוחרים במתחמי צימרים בצפון לקבוצותכפיתרון האולטימטיבי עבורם, כאשר מדובר במקום שהוא בראש ובראשונה גדול ומאפשר התכנסות משותפת ולאחר מכן הוא בין היתר גם תירוץ לא רע בכלל לחופשה טובה ומפנקת.


סיבה טובה למסיבה


צימרים בצפון לקבוצות יכולים להתאים לכל סיבה שבגללה אתם מעוניינים להתכנס יחד: אירוע או חופשה משפחתית, מסיבת רווקים/ רווקות, סדנת מנהלים אפקטיבית או צ'ופר שנתי לצוות העובדים שלכם. המטרה היא שכולם ילונו יחד במתחם נופש שכולו מושכר לטובתכם, כאשר מתחם הגן משותף וכולל בריכת שחייה מרכזית גדולה ומתקנים נלווים אפשריים ומפנקים לא פחות כמו ג'קוזי ספא, סאונה יבשה וחדרי טיפולים. המוני צימרים בצפון בנויים באופן שבו יחידות הנופש שוכנות זו לצד זו אך עדיין מספקות מרחב פרטי נעים. כך יכולים כל השוהים לשמור על פרטיות בתוך הצימר ולהיפגש עם שאר המכרים במתחם הגן המשותף. במקומות רבים ניתן לארגן בנוסף הקרנת מצגות וסרטונים וכן לשלב את הנופש עם אטרקציה מעניינת בסביבה.

מקומות המשמשים כמתחמי צימרים בצפון לקבוצות חייבים להכיל מספר יחידות נופש, לרוב כ5-6 יחידות נופש על מנת שלכולם יהיה מקום לינה נוח. את המתחמים הגדולים ביותר תוכלו למצוא באזורי הגליל העליון או המערבי. אם אתם מעוניינים במקום שונה כמו למשל צימרים ברמת הגולן לקבוצה הנופשת, כדאי לדעת שברוב מתחמי הנופש מספר היחידות עומד על ארבע בממוצע. גם אלו המארגנים בילוי מהנה שכולל גם משפחות וילדים, יוכלו לשלב פעילות חווייתית לילדים בזמן השהות ולהתייעץ עם המארחים על הדרכים הטובות לעשות זאת. אפשר לספק כדורי ים ורשת על מנת לשחק בתוך המים ואפילו להכין מבעוד מועד משחק גיבוש המוני שבו כולם משתתפים ונהנים.


צימרים בצפון לקבוצות

כך תבחרו צימרים בצפון לקבוצות בדרך נכונה:


כדי שתוכלו לבחור את המקום הטוב ביותר עבורכם ועבור כל המשתתפים, מומלץ לשקף היטב את מהלך הפעילות וסיבת ההגעה למארחים. בדרך זו תוכלו לקבל עזרה מרובה בכל הנוגע להכנת הנופש וארגון המתחם וכן לדעת טוב יותר מהן האפשרויות העומדות בפניכם מבחינת בישול או משחקים לילדים למשל. צימרים עם בריכה הם אמנם אופציה טובה לבילוי אך כדאי מאוד לזכור שהם אינם כל הבילוי. ולכן אם ברצונכם להשאיר את המתארחים רגועים ונהנים, מומלץ לספק אלטרנטיבות נוספות לבילוי במסגרת החופשה כמו עיסויים מפנקים, סדנה חווייתית או טיול באזור. חשוב לבדוק גם את מידת הפרטיות בתוך המתחם עצמו ומדיניות המקום כמו הגבלות רעש או הבערת מנגל בשבתות. צימרים בצפון לקבוצותחייבים לכלול בנוסף רמת בטיחות גבוהה בעיקר באזור הבריכה (ריצוף למניעת החלקות, גדר ומעקה בטיחות לבריכה, מדרגות גישה רחבות וכד') וכמובן תודעת שירות מפותחת. בחלק מהמקומות אף יתאפשר לכם לפנק את הנופשים בארוחת שף או קייטרינג שניתן לתאם מראש עם בעל המתחם או שיסופק לכם ציוד דרוש על מנת שתוכלו לבשל בעצמכם. צימרים בצפון הם חוויה שמתאימה לכל גיל ולכל העדפה ועל כן תוכלו לנצל אותה בכל אחת מעונות השנה, בכל זמן והכי חשוב – ללא שום הגבלה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים