בתי הארחה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-03-2017
בתי הארחה

רוצים לצאת לחופש כקבוצה? בתי הארחה יכולים להיות פתרון מושלם לכך. אם בא לכם לצאת כמה חבר'ה, כמה משפחות יחד, הצוות בצבא או סתם כזוג המחפשים אירוח מסוג אחר. יכול מאוד להיות שבתי הארחה יענו לכם על הצרכים.

כאשר חושבים בית הארחה האסוציאציה הראשונה שעולה היא שבתי הארחה בדרך כלל משתייכים לקיבוצים וכמעט לא ניתן למצוא קיבוץ בארץ ללא בית הארחה. חלק נכבד מהכלכלה השותפת של הקיבוץ היא בתי הארחה.

להבדיל מצימרים, בתי הארחה יכולים לאכלס מס' גדול יותר של אנשים ולכן מתאימים יותר לקבוצות, משפחות ואפילו כמה זוגות שרוצים לבלות יחד.

בתי הארחה, מבחינת המבנה יכולים להראות כצימרים. להבדיל מבתי מלון, בתי הארחה הם בדרך כלל בנויים כחדרי קרקע באווירה קיבוצית ובסטנדרט כפרי. אך שלא תטעו !!! היום חלק נכבד מבתי הארחה כבר שדרגו עצמם ומציעים לצד אירוח כפרי משפחתי וגם אירוח בסטנדרטים גבוהים ויוקרתיים המתאימים בעיקר לזוגות.

בתי הארחה מתאימים לכולם – גם לזוגות שמחפשים רומנטיקה ויוקרה וגם לקבוצות ומשפחות. הרבה קיבוצים הבינו שבעקבות התפתחות ענף הצימרים והרמה הגבוהה של הבנייה והאבזור שבצימרים גם הם צריכים להשתדרג עם הזמן והמודרניזציה ולכן במתחם בית הארחה הם בנו מתחם יוקרתי של בקתות רומנטיות ועכשיו הם יכולים להציע מגוון אפשרויות לכל פלח באוכלוסיה: משפחות, זוגות, קבוצות לכל ארוע ולכל מטרה.

בעקבות השדרוג, התפיסה הקיבוצית הישנה שבטח יש לכם בראש על בית הארחה כבר לא בהכרח נכונה וכיום תגלו את בית הארחה הקיבוצי החדש המציע חופשה בהתאמה אישית, כמובן שגם פרמטר המחיר הוא חשוב כאן לא פחות ולכן בהתאם לרמת האירוח שתבחרו לכם בבית הארחה כך גם תשלמו.

בתי הארחה מציעים שירותים קרובים לשירותים של בית מלון כמו : כביסה, חדר אוכל עם מספר ארוחות, בית קפה, בריכת שחייה וכו'… אך להבדיל מבית מלון בתי הארחה לרוב דורשים מחיר מוזל בהרבה מבית מלון ולכן בתי הארחה הופכים להיות אטרקטיבים למשפחות שמחפשות לצאת לחופשה מבלי לקרוע את הכיס.

בתי הארחה בדרך כלל מתייחסים לקיבוצים ולכן גם תוכלו להנות מהאווירה הפסטורלית של הקיבוץ.לטייל ולהכיר את הארץ, בתי הארחה יספקו לכם מידע על אטרקציות וטיולים בסביבה. בתי הארחה לרוב לא מציעים צוותי בידור, אך מעבר לאטרקציות תוכלו ליהנות מסביבת בתי הארחה ומהקיבוץ.

אם תרצו לצאת לחופשה באווירה כפרית אותנטית בתי הארחה הם הפתרון המושלם. בבתי הארחה רבים ישנה גם האפשרות לארח קבוצות גדולות, לבצע ימי עיון חד יומיים, כנסים של משתתפים רבים. ניתן לארח מוסדות וגופים שונים ולהציע להם חבילות אירוח מיוחדות המשלבות לינה, ארוחות ופעילות במגוון אטרקציות מן האטרקציות המוצעות בסביבה.

סביר להניח שבכל בית הארחה תוכלו למצוא מודיעין שינחה אתכם ויסביר לכם על מגוון האטרקציות שמציעה הסביבה, לרוב בתי הארחה גם יש טיולים מאורגנים היוצאים מבית הארחה עצמו הכוללים יום של פעילות למגוון אתרים.

אני באופן אישי רואה בחופשה בבית הארחה כחופשה האולטימטיבית עבורי ועבור משפחתי או עבורי ועבור בן זוגי

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים