אטרקציות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-03-2017
אטרקציות

חשבתם על חופשה זוגית או משפחתית ? חשבתם אולי על צימר? אצל רוב האנשים חופשה בצימר נתפשת לעיתים כמשעממת אתם מגיעם לצימר נהנים ממה שיש לצימר להציע ומה??? כיום עם התפתחות ענף הצימרים התפתח מאוד גם ענף האטרקציות, מוצעות היום בשוק מגוון אטרקציות מכל המינים והסוגים כדי להנעים לכם את החופשה ולמלא קצת את החלל החסר. אם בחרתם לבלות חופשה בצפון הארץ תשמחו לגלות שיש מבחר רב של אטרקציות בצפון  כמעט ליד כל ישוב צפוני שיש ברשותו צימרים, בתי הארחה או כל אירוח כפרי אחר תוכלו ליהנות מאטרקציות בסביבה.

אטרקציות בצפון לא שונות מכל אטרקציות באזור אחר מה שמשתנה הוא הנופים, הסגנון והאפשרויות כמובן. אז אתם שואלים את עצמכם אילו אטרקציות בצפון יש? החל מרכיבה על סוסים לצד נופים ירוקים ועד שייט קייאקים מדהים. שוק האטרקציות בצפון מציע מגוון רב של אטרקציות לכל סוגי האוכלוסייה ישנן אטרקציות המתקשרות יותר לספורט אתגרי וישנן בטוחות יותר המתאימות למשפחות או לבעלי לב חלש. אז כפי שציינתי קודם: רכיבה על סוסים, טרקטורונים, באג'י, באנג'י, סנפלינג שייט אבובים וקייקים, טיולי ג'יפים ועוד הם רק חלק קטן מ אטרקציות בצפון.

כפי שאני נוהגת לשתף אתכם בחוויות האישיות שלי גם הפעם בנושא אטרקציות יש לי מה להגיד. בחופשת הפסח האחרונה יצאנו כל המשפחה מגדולים ועד קטנים לנפוש בצפון, שכרנו לנו מתחם צימרים משפחתיים מדהים הפונה אל נוף הררי משגע. מכיוון שבחרנו צימרים משפחתיים לא חיפשנו את הרומנטיקה שבדרך כלל מלווה בצימר (ג'קוזי, נרות וכו') כשהגענו לצימר לשמחתנו חיכו לנו מגוון קופונים ,ספרי דרך ועלונים שונים לגבי אטרקציות בצפון. בחוברות היו מגוון הנחות על אטרקציות. ישנו יחד כל המשפחה וניסינו למצוא לנו אטרקציות שיכולות לענות לכולם על הצרכים ולהתאים לכולם. מסתבר שיש הרבה יותר אטרקציות ממה שחשבתי והמגוון הוא עצום, אטרקציה כזו ואטרקציה כזו ואין סוף לדבר.

לבסוף לאחר התלבטויות רבות בחרנו באטרקציה המתאימה לנו: טיול ג'יפים. ואכן כך היה ביום השני לחופשתנו יצאנו ליהנות מטיול ג'יפים מדהים עצרנו בדרך, שתינו קפה, הכרנו את הצפון טוב יותר בזכות המדריך שהסביר והיה בעל סבלנות רבה.אפילו האמיצים שבינינו ניצלו את האטרקציה כמו שצריך ונהגו בשטח. בערב הגענו סחוטים אך מרוצים ומיד חיפשנו בעלונים עוד אטרקציות ליום הבא התלבטנו רבות ובסוף החלטנו שחלקנו יהנו משייט קייאקים וחלקנו יהנו מטיול טרקטורונים. שתי אטרקציות מדהימות . אין מילים לתאר עד כמה נהנינו. בזכות האטרקציות החופשה הפכה מעניינת וחיה יותר. האטרקציות גיבשו אותנו כמשפחה והשאירו לנו חוויות שלא נשכח לעולם. הבטחנו לעצמנו שחופשה הבאה נבחר לנו אטרקציות מבין אטרקציות בצפון

מלבד עלונים בצימר כיצד עוד ניתן לברר על אטרקציות ועל אטרקציות בצפון? אז אכן יש מספר דרכים למצוא אטרקציות, באתרי הצימרים השונים תוכלו גם למצוא אטרקציות ואטרקציות בצפון. אני יודעת שבאתרים צימר בהתאמה אישית וצימרים בארץ הגליל תוכלו למצוא בדף המידע של כל צימר שבו תבחרו לבלות את מגוון האטרקציות המוצעות בסביבתו. זהו שירות קל ונוח כמו כן מלבד אטרקציות גם יהיה מוצע מגוון מטפלים ומעסים, מסעדות ועוד.גם בעלי הצימרים ישמחו תמיד לענות לכם על כל שאלה ולעזור לכם במידע על אטרקציות.

חופשה ללא אטרקציה היא לא חופשה אמיתית והיום באמת המגוון הוא רחב ומציע אטרקציות לכולם. האטרקציה היא חוויה מגבשת במיוחד שתשאיר לכם טעם של עוד. אטרקציות ואטרקציות בצפון יכולות להתאים גם לוועדי עובדים המחפשים פתרון לימי גיבוש בעבודה אטרקציה תמיד תתקבל בברכה. גם במסיבות רווקים ניתן לשלב אטרקציות רבות. אז תיהנו, תתגבשו ותמצאו לכם אטרקציה מנצחת.. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים