צימרים מיוחדים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-06-2017
צימרים מיוחדים בצפון

אפשר להתייחס לעולם הצימרים כאופנה. מצד אחד – משהו בהם מרגיש כמו ג'ינס. פריט לבוש שמלווה אותנו כבר קרוב למאה שנים, מתחדש ומתהדר בצורות חדשות אמנם, אך עדיין תמיד רלוונטי ומתאים יותר מכל פריט אחר בארון. מצד שני – הם לובשים צורות חדשות ככל שהמודרניזציה ודרישות הנופש וטעם הקהל הולכים ומתפתחים. כך למעשה,צימרים מיוחדים בצפוןהם הדבר הכי מסקרן שיש ל"מלתחת הנופש" להציע: מקומות מעניינים ביותר שמלווים את העין לאורך החופשה כולה, באיכות מקסימלית ונוחות חסרת פשרות.


צימרים מיוחדים בצפון – אז מה זה בכלל?


מיוחד בעולמנו נחשב לשונה. ואם כבר שונה, הרי שלצימרים יש "דפוס" סטנדרטי שאותם המקומות המיוחדים משתדלים לפרוץ. זה מתחיל בעיצוב שונה, כאשר המוני צימרים מיוחדים בצפוןמאמינים שכדי לצאת מהשגרה גם המקום שבו אתם שוהים חייב להיות בלתי שגרתי. על כן עיצובי הקונספט מככבים כאן ותוכלו למצוא מגוון צימרים עם בריכה למשל, הבנויים בהשראה רומית עתיקה, דרום אפריקאית או אפילו כארמון מלכותי מתקופה אחרת. הפריטים והריהוט כמובן תואמים את החוויה ומספקים עוד ניחוח משובח לכל תנאי האירוח. את הרעיון להרפתקה הייחודית שואבים המארחים הללו ממקומות רבים שטיילו בהם או התארחו בהם ברחבי העולם. כך למשל אחד המתחמים המציע צימרים לחורף בגליל המערבי מבטיח לאורחיו סוויטת אירוח פרטית במראה ויקטוריאני מפואר ואילו האחר מגיש חלל אירוח בסגנון פרובאנס צרפתי עם מקרונים מושקעים על יד הקפה.


האם זה באמת יקר יותר מחופשה בצימרים "רגילים"?


צימרים מיוחדים בצפון שואפים לשלמות. על כן גישת האירוח בהם היא נגזרת של הדרישות הגבוהות ביותר בעולם האירוח. ממבט ראשון ניתן להבין שחופשה במקום שכזה אכן יקרה יותר מהשאר, אך היות והקהל הישראלי המעוניין להישאר קרוב אל הבית מעדיף בכל זאת מקום איכותי אך מבלי לקרוע את הכיס, מעמידים המארחים לרשות הנופשים מחירים אטרקטיביים וממוצעים באופן יחסי לאלו הנהוגים בעולם היוקרתי יותר. חופשה של צימרים מפוארים ומיוחדים אלו תעלה בממוצע כ-1,500 ₪ ללילה עבור סוויטת אירוח משובחת בעלת בריכה פרטית. מדובר בסכום שאיננו חורג מהעלות המקסימלית על מתחמי אירוח מפוארים ביותר ברחבי העולם ובינינו, מדובר בהשקעה כדאית הרבה יותר, על מנת לקבל את הנופש המושלם, ללא פשרות ועם שירות אישי מלא לאורך כל השהות.


המתחם המפואר של ספא הזרמים בסוויטת אלון בעין יעקב


כנהוג בעולם הצימרים הישראלי – הטבות, דילים ומבצעים הם עניין שבשגרה. כך תוכלו למשל לחפש צימרים עם ספא זרמים מעכשיו לעכשיו וליהנות מחצי מחיר בהזמנת הלילה השני. כל מתחם נופש המשקיע באורחיו הרבה יותר מהמקובל, דואג להתאים את עצמו לדרישות הקהל המתחלפות ולספק התאמה מקסימלית. לכן בנוסף להטבות הנהוגות בהזמנות בדקה ה-90, תוכלו ליהנות גם ממחירי חורף שווים לכל כיס, שכן מדובר ביציאה מחוץ לעונה. אך אם חשבתם שתיהנו כאן אך ורק מהחדר ומהעיצוב המיוחד – טעות בידכם. ברוב המתחמים תחת הכותרת צימרים מיוחדים בצפון תוכלו למצוא גם בריכה פרטית מחוממת ומקורה, סאונה יבשה, ג'קוזי ספא זרמים ועוד, כאשר כל אלה מלווים בנוף חלומי וגן חיצוני מטופח ויפהפה.


מעוניינים להרגיש הכי מיוחדים שרק אפשר? המקומות הכי מרהיבים ומיוחדים באזור הצפון מחכים לכם לחופשה חלומית ובלתי נשכחת, כזו שלא תתפשר על שום פרט בחוויית הנופש שלכם.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים