למה בקתה? צימרים בקתות עץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-10-2017
למה בקתה? צימרים בקתות עץ

גם אותנו כשועלי צימרים ותיקים זה הפתיע. בחור חביב יצר איתנו קשר במטרה למצוא מתחם צימרים בקתות עץ "כמו פעם". אנחנו, שרגילים ומודעים לעובדה שהקהל הישראלי אמנם חושב שהוא מחפש דברים פשוטים אבל בעצם מעדיף צימרים יוקרתיים שיעניקו לו שירות ופינוקים מקצה לקצה, הרעפנו על אותו בחור נחמד את כל קשת הצימרים ברמה הגבוהה, שמכילים בין היתר גם מבני עץ יפים. לאותו בחור זה לא הספיק. הוא חיפש משהו אחר וניסה לתאר לנו את הרצון שלו ושל זוגתו לנופש כפר נוסטלגי ואמיתי. רק כשהצענו את אחד המקומות המינימליסטיים שאנו מכירים (אבל מציע את אחד הנופים הכי מרהיבים שזכינו לראות) – אותו בחור התלהב וחטף. הוא היה הראשון אבל אחריו התחילו להגיע עוד ועוד סקרנים שדרשו בסך הכל – צימרים בקתות עץ יפים ומינימליסטיים מול הנוף. בידוד מוחלט ומושלם בתוך הטבע. 


צימרים בקתות עץ – מה יש בפנים?


לבקתות העץ באמת יש קסם שאי אפשר להחליף: רובם צימרים עם נוף מדהים, מתחמי אירוח ותיקים ומוכרים בשטח, שחלקם כבר מנוהלים על ידי הדור השני בירושה וניסיון באירוח ממש לא חסר להם. הם מודעים היטב לחוויית הלקוח וכיצד לספק אותה על הצד הטוב ביותר. אבל זה יותר מזה – צימרים בקתות עץ משדרים ניחוח אחר. יש כאן תחושה של מקום שיצא ממימד הזמן והוא כעת יכול לספק לאורחים שלו חוויה ואווירה שונות מאוד מהרגיל ומי שמעוניין לזכות בחוויה לא שגרתית, בטח ישמח מאוד לקפוץ על הרעיון הזה. העיצוב הפנימי הוא לרוב צנוע ורומנטי: חלל פנים מתוק (open space) המציע מיטה זוגית, טלוויזיה כמובן, חדר רחצה ומטבחון. בחוץ תחכה לכם מרפסת שתשאיר אתכם פעורי פה למראה הנוף הנשקף ממנה ובאופן כללי, סביר להניח שכלל הריהוט עשוי עץ כפרי אמיתי. במרבית בקתות העץ ניתן לצפות לאירוח צימרים עם בריכה, שבלעדיה בכל זאת קשה מאוד להסתכל על החוויה כ"חופשה" ובמקומות המפוארים יותר אף ג'קוזי ספא, סאונה יבשה ופיצ'רים נוספים מודרניים. אורחים המעוניינים במתחם צימרים עם נוף ובקתת עץ יפה בלבד, לא יתקשו למצוא אותם למרות הכל ומפאת העובדה שהם מציעים פחות מתקנים ושפע, האורחים בהם אף נהנים ממחיר זול בהרבה.


%@%@%p-830x


האם תעדיפו צימרים בקתות עץ או מתחם צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית? זו כבר שאלה אישית של נוחות ואיך שכל אחד רואה בעצמו את החופשה שלו. יכול להיות שגם הזוג המתפנק והאקסקלוסיבי, יעדיף פעם אחת לצאת גם מהשגרה של החופשה עצמה ולהתארח לשם שינוי בבקתת עץ יפה ומבודדת על הנוף. אל תדאגו, לפעמים זה בדיוק מה שצריך כדי להעשיר את הזוגיות, הגיבוש והאישיות הזקוקה כל כך לחופשה וניתוק אמיתיים. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים