צימר ללילה אחד – יתרונות וחסרונות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-09-2017
צימר ללילה אחד – יתרונות וחסרונות

יש אורחים שמעדיפים לראות בצימר כפיתרון ללילה אחד בלבד. הרעיון הזה מתאים בעיקר לאנשים שטווח השהייה שלהם אמור להיות כה קצר מלכתחילה, או שהתקציב לא מאפשר לילה נוסף. בכל מקרה, צימר ללילה אחד מתאים גם למי שאמור להגיע לאזור מסוים בשל אירוע, פגישה מתוכננת או מפגש עם קרובי משפחה. וזה יכול להיות פתרון נפלא גם עבור מי שמטייל עם אורחים מחו"ל שרוצים לראות את הצפון, בין שלל המקומות הרבים שקבעתם לטייל בהם. 


צימר ללילה אחד – איפה כאן הבעיה?


אבל עם כל הפרקטיות והנוחות שהעניין מאפשר, לאורחי צימר ללילה יש בעיה אחת עיקרית – צימרים בצפון אינם מקבלים אירוח ללילה אחד בסוף השבוע – בימים חמישי ועד שבת. גם מלונות רבים עובדים בשיטה הזו, בעיקר בתקופה העמוסה יותר: יולי, אוגוסט וחגים. לכן כדי לנסות ולברר מי מהמקומות כן יאפשר קבלת לילה אחד בסופ"ש ואם כן, מתי? גם המדיניות הזו משתנה בהתאם לתפוסה בצימר. ועל כן אם לא הצלחתם להשיג את מבוקשכם, ההזמנה תהיה לשני לילות. במצב שבו אתם מזמינים וילות בצפון, צימרים, בקתות עץ, מתחם סוויטות או כל חוויית אירוח אחרת למשך יותר מלילה אחד – אתם כמובן מקבלים הרבה יותר. קודם כל, השהות ארוכה ומפנקת יותר כבר מעצם אורכה. בנוסף לכך המארחים מקפידים לפנק את המתארחים לשני לילות או יותר בנשנושים רבים יותר, מיני בר עם משקאות חופשיים ואפילו הנחות מיוחדות על הלילה השני. 


סלון מרווח עם פינות ישיבה יוקרתיות באחוזת השף


רוצים להגיע לאירוח קצר בסופ"ש בלבד? כדאי שתעשו זאת בדקה ה-90


אם אתם מחפשים צימר ללילה אחד בסופ"ש ואפילו בחודשי יולי אוגוסט והחגים, כנראה שתיתקלו בקושי מסויים למצוא אותו. הסיבה להגבלת הלינה למינימום של שני לילות היא כתוצאה מהביקוש והעומסים. לבעל הצימר פשוט לא משתלם לבצע חלופה תכופה יותר. אם אמצע השבוע הוא לא אופציה מבחינתכם, יכול להיות וכן יתאפשר לכם להגיע ללילה אחד בתנאי שלמארח אין הזמנות נוספות לשני לילות על הצימר הזה והוא נמצא בטווח "הדקה ה-90", הרגע האחרון לסגור את המקום או להישאר ריק לאותו לילה. מובן שבעל הצימר יעדיף להשכיר ועל כן יהיה מוכן גם לאירוח בתמורה ללילה אחד בלבד. הנוהג הזה נפוץ בכל אחד מהאזורים: צימרים בכנרת והעמקים, הגולן, הגליל וחוף הכרמל. מה גם שהשכרת צימר ללילה אחד בלבד במסגרת הדקה ה-90, תבטיח לכם בין כה הנחה יפה על השהות שלכם בפנים.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים