וילות בצפון- עולם של פינוקים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-03-2017
וילות בצפון- עולם של פינוקים

עולם של פינוקים

החורף מתקרב ואיתו עולה הביקוש לנופש בצפון הארץ. כבר לא צריך לטוס לחו"ל. באזור הצפון נמצא נופים ירוקים רבים, נחלים זורמים, אויר קריר וצלול, יישובים קטנים ושקטים והרבה פינות חמד בטבע. האזור אידיאלי לחופשה זוגית שקטה ורומנטית, לנופש עם חברים או לנופש משפחתי ובילוי עם ילדים. תושבי הצפון הבינו כבר מזמן את הפוטנציאל התיירותי באזור וההיצע בתחום האירוח הוא רב ומגוון. בין הצימרים, המלונות ובתי ההארחה למיניהם בולטות הוילות לאירוח.

וילות בצפון הינן בתים פרטיים גדולים ומרווחים. הן כוללות בדרך כלל מספר חדרי שינה, חדר ילדים, מטבח מאובזר, חצר מטופחת ונוף מרהיב. וילות רבות מציעות ג'קוזי ספא גדול המיועד למספר אנשים שנעים מאוד לשהות בו ביום חורף קר. ישנן אף וילות בריכת שחיה פרטית. כמו כן יש וילות שהבריכה בהן מחוממת בחורף – אטרקציה לא קטנה.

בסלון של הוילה יש ריהוט נוח ומותקנת בו לרוב מערכת קולנוע ביתית עם מסך צפייה גדול המתאים למספר אנשים ומכשיר DVD להקרנת סרטים. כך אפשר לדאוג לתעסוקה והתרגעות גם עבור משפחות עם ילדים.

לרוב הוילות צמודה חצר פרטית שבה ניתן ליהנות מאויר צח, נוף יפהפה, ערסלים, פינת ישיבה, פינת ברביקיו, דשא או גינה ועוד. רוב הוילות ממוקמות במושבים, באזור כפרי שקט וירוק המאפשר להתנתק מחיי השגרה והלחצים היומיומיים וליהנות, לנוח, להירגע ולמלא מצברים. ברוב המקומות יש אזורי טיול ומסלולים בהם אפשר לטייל.

המחירים לשכירת וילה אינם זולים. המחיר משתנה בהתאם לעונה, לימים בשבוע, למספר הנופשים ובעיקר בהתאם לפינוקים והאבזור שמציעה הוילה. צריך לזכור שהמחיר מתחלק בין מספר אנשים ולכן ייתכן שמדובר בעסקה כדאית. יש וילות המתאימות יותר לאירוח משפחתי עם ילדים ויש וילות המתאימות יותר לכמה זוגות או חברים הרוצים לערוך מסיבות כמו מסיבות רווקים/רווקות ועוד. יש הרבה וילות בצפון עם בריכה מחוממת ומקורה או הוט טאב המתאימים לבילוי בימי בחורף הקרים, יש וילות שבהן המטבח מאובזר ברמה גבוהה מאוד, יש וילות שבהן יש מתקני משחק  כמו שולחן סנוקר או פינג פונג, יש וילות עם קמין גדול, מחמם ומרשים ויש וילות עם חצר גדולה במיוחד המציעה מגוון פינוקים.

בשנים האחרונות יש יותר ויותר וילות בצפון המציעות בילוי ונופש בקבוצה. הדבר מאפשר מגוון והתאמה הן מבחינת אופי החופשה והן מבחינת המחיר.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים