וילות בישראל

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-03-2017
וילות בישראל

אין ספור וילות בישראל ניתן לראות אותן בכל רחבי הארץ, גם בישובים יוקרתיים כמו קיסריה וארסוף וגם במקומות פחות יוקרתיים. כל מי שמחפש וילות מחפש בעצם בתים פרטיים שהם מצד אחד יקרים מאוד אך מצד שני יש להם יתרונות רבים אותם נפרט בכתבה זו. יש וילות של 4 חדרים, וילות של 5 חדרים, וילות  של 6 חדרים וכמובן גם וילות  עם מספר חדרים גדול יותר (10 חדרים ואפילו יותר). באזור הצפון יש לא מעט וילות במושבים ובקיבוצים והמחירים שלהם משתנים על פי המיקום וכמובן גם שעל פי ההיצע והביקוש. וילות הן בדרך כלל יקרות יותר מאשר בתים פרטיים מסוגים אחרים (קוטג'ם, דופלקסים וכו') ומחירן יכול להגיע למאות אלפי דולרים ולעיתים אף למיליוני דולרים (תלוי באזור כמובן).

 

לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לבנות וילות. מחירי הקרקעות במקומות רבים בישראל הם גבוהים מאוד וגם המחיר של הבניה עצמה הוא גבוה בדרך כלל. מי שבכל זאת רוצה לבנות, צריך קודם כל  להחליט מראש איזה גודל של וילה הוא צריך, היכן היא תמוקם, אילו רהיטים יהיו בה, מה תהיה רמת האבזור שבה ועוד. כל הנתונים הללו ישפיעו על המחיר הסופי של הוילות שנבנה בסופו של דבר. וילות הן כמובן יוקרתיות מאוד ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו לקחת משכנתא שתספיק לבניית וילה מפוארת. אך בכל זאת, בקרב האלפיון העליון, מגורים בוילות הם לא דבר נדיר כלל וכלל. צריך לזכור שוילות הן גם סמל סטאטוס שרבים מעשירי ישראל אוהבים להתהדר בו.

 

מלבד הוילות המיועדות לצרכי מגורים, יש גם וילות המיועדות לנופשים, במיוחד באזור הצפון והשרון. משפחות רבות שיש להן וילות, משכירות אותן (בעיקר בקיץ) למטיילים שגרים בהן במקום בבתי מלון (זה גם יוצא בדרך כלל זול יותר ולא פחות כיף).

 

אין כל ספק כי תחום הוילות צבר תאוצה גדולה מאוד בישראל בשנים האחרונות, בין אם המדובר בבתים לצורך מגורים או לצורך חופשים. מגורים בוילות הם בהחלט צ'ופר גדול!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים