צימרים לדתיים – המקומות המומלצים לאירוח ומסלולי הטיול

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-09-2017
צימרים לדתיים – המקומות המומלצים לאירוח ומסלולי הטיול

אם גם אתם אוהבים מאוד לטייל ולהירגע יחד עם כל בני הבית, בטח תהיו מעוניינים בחיפוש אחר צימרים מומלצים שגם

מתאימים לאירוח משפחות שומרות מסורת וגם מכילים מספר פתרונות אפשריים לטיולים בסביבה. 


מה חייב לכלול כל מתחם צימרים לדתיים?


מתחם נופש המוגדר כמתחם צימרים לדתיים הוא בראש ובראשונה מקום המאפשר לכם לקיים את כל הלכות המסורת ללא הגבלה, כאשר הוא כולל הכשר על הארוחות והכיבוד המוצעים לכם בתוך הצימר (מומלץ לבדוק מהי הכשרות של אותו צימר במדויק) וכן את הציוד המתאים לשומרי השבת כמו פלטת שבת, מיחם, שעון שבת וכלי מטבח מתאימים. כמו כן כל מתחם צימרים לדתיים מתחייב לאסור על כל אורחיו להשמיע מוזיקה בשבת ולהבעיר מנגל. בקרבתו ניתן למצוא בית כנסת ולעתים אף מקווה. אם כזה מקום אתם מחפשים – מומלץ להתמקד במושבים דלתון, מרום גולן, שעל, עין יעקב, חזון, כפר חנניה, מגדל וספסופה. יחד עם זאת חשוב לציין כי ניתן למצוא צימרים למשפחות המותאמים לאורח החיים הדתי כמעט בכל ישוב, ללא קשר למהלך חייו האישי.


צימרים שמתאימים למשפחות בהמלצת המערכת


צימר מותאם למשפחה גדולה הוא זה המכיל לפחות שני חללי שינה אפשריים עבור בני הבית, חצר מרווחת ומספר פינות ישיבה מתאימות. לרשותכם בריכה צנועה או בריכה פרטית לצימר שלכם בלבד כך שתוכלו לבחור בין תנאי הנופש השונים ללא כל קושי. ההמלצות שלנו:


בית יאיר, צפת – בית נופש אטרקטיבי מול יער צפת בסגנון בנייה צפתי עתיק ומיוחד, מכיל מספר חדרים וקרוב לעיר העתיקה.


מרחק נגיעה, דלתון – מתחם צימרים לדתיים מוקף בנוף וטבע ושוכן במיקום פרטי ושקט בקצה המושב. 3 צימרים עם חדרי שינה להורים ולילדים, בריכה צנועה ותחושת רוגע אמיתית.


%@%@%p-831x


סוויטות בשיא הנוף, כפר חנניה – שני צימרים מומלצים עם בריכה על רקע נופי הגליל המקסימים. ניתן להשכיר את שתי היחידות יחד וליהנות מתנאי פרטיות גבוהים ביותר. 


בקתות משי, מעונה – שלושה צימרים עם ספא מפנק ובריכה מול הנוף הגלילי, מתחם גן עשיר ומעוצב ואווירה כפרית מדהימה.


הצעות לטיולים באזור הצימר שלכם


לרשותכם מספר אפשרויות לטיולים בסביבה, בחיק הטבע ובמקומות מומלצים לפיקניקים, בפינות החי והפעילויות המרתקות ביותר. לאורחי צימרים לדתיים באזור הכנרת, נמליץ בימי אמצע השבוע על סובב כנרת, שביל הולכי רגל ואופניים הממוקם במקביל לכביש המקיף את האגם. מומלץ לתכנן את מקטע הטיול מקיבוץ מעגן ועד עין גב – מקטע נוח, מוצל ובטיחותי. למבלים במתחם צימרים למשפחות באזור הגליל העליון, מומלץ לבקר באגם החי ביראון, אגם דלתון והמושבה הייחודית ראש פינה. אם אתם מתקרבים לאזורי הגליל המערבי, אל תוותרו על ראש הנקרה וחופי אכזיב (אפשר למצוא מבחר נקודות מבודדות להתמקמות על החוף, אך הישמרו מכניסה לעומק המים בהיעדר פיקוח), מערת קשת ונחל כזיב היפהפה (למשפחות מטיבות לכת). אם ברצונכם לבקר את מסתורי הגולן – מומלץ להגיע אל יער האיילים ויער אודם הסמוכים זה לזה, הר בנטל ואביטל, המפל הלבן שמקיבוץ אבני איתן (שביל הליכה עד למפל השחור למטיבי לכת בלבד) ומבוא חמה והתצפית המרהיבה שבו. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים