הזמן הוא עכשיו: צימרים זולים בכנרת במחירים הכי טובים שרק אפשר!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-06-2017
הזמן הוא עכשיו: צימרים זולים בכנרת במחירים הכי טובים שרק אפשר!

חופשה ספונטנית וקלילה היא בדיוק מה שהופך מגוון צימרים פנויים לכל כך אטרקטיביים. רגע אחד אתם בעבודה ובאחר אתם כבר באוטו בדרך לכנרת. ואוהו, מה שמחכה לכם כאן בחודש הקרוב (אפריל עד מאי): צימרים זולים בכנרת במחירים הכי נוחים שרק אפשר, עד הפעם הבאה, בחורף...


הכנרת של אפריל מאי – הכי שקטה, נינוחה וכמובן... זולה!


כבר בפסח אפשר להרגיש את הלחות הכנרתית מטפסת גבוה ולאו דווקא בגלל שהכנרת נחשבת לאזור דביק עם טמפרטורה שוברת שיאים. המוני המטיילים כאן הופכים את הכביש הפצפון לדומיננטי ועתיר תנועה החל מיומיים שלושה לפני החג ועד סופו המוחלט, כשכולם רוצים נתח מהפינוק המתבקש הזה של מים צלולים ורגועים שאפשר לצוף בהם בשלווה על המזרון ובלי להרגיש רגשות אשם על החול שנדחף לכל מקום. רגעי החסד היחידים שבהם הכנרת עדיין ריקה באופן יחסי בעיקר באמצע השבוע וכך גם מתחמי הלינה הממוקמים בה, הם מיד אחרי פסח ולאורך חודש מאי, להוציא את יום העצמאות כמובן מהמשוואה. בזמן זה, תוכלו למצוא המון צימרים זולים בכנרת שמוזילים מחירים בעיקר מכיוון שהביקוש עדיין נמוך. בתקופה זו אפשר ליהנות ממתחמי צימרים מומלצים למשפחות, סוויטות זוגיות מדהימות ובתי אירוח מהשורה הראשונה שמציעים אירוח איכותי בלתי מתפשר וכמובן במחירים הטובים ביותר. והבונוס – כבר חם מספיק כדי ליהנות מהבריכה והכנרת ואפילו לתפוס קצת צבע.


הצעות למתחמי צימרים זולים בכנרת לעונה הקרובה


הבריכה בגן כנרת בישוב כלנית


אז מיהם בכל זאת המצטיינים בקטגוריית צימרים זולים בכנרת? כמעט כל מקום שלא יעלה על 700 ₪ ללילה כשהוא מכיל את כל הפסיליטיז הנכונים כמו בריכת שחייה גדולה מול נוף מדהים, ג'קוזי ספא ומבחר פינוקים לכל אחד מהאורחים. בקתות הגן הקסום ממושב כלנית למשל, יעניקו לכם חופשה מרגיעה ומלהיבה ב-7 צימרים מומלצים למשפחות שקשה להפסיק להתהפנט מהם. והתענוג? 700 ₪ בדיוק. מעוניינים לקבל צימרים בדקה התשעים במחיר זול יותר? קיבלתם! 500 ₪ בלבד יעניקו לכם חופשה פסטורלית נפלאה במגדל, ממש על קו הנוף המקסים לכנרת. גם גן כנרת ממושב כלנית הססגוני יעניק לכם חופשה מהנה וחלומית בעלות של 500 ₪ גם כן. בסופו של דבר, לא קשה להתלבט כשמדובר במחירים כאלו, על אחת כמה וכמה כשבעוד חודשיים תיאלצו להיפרד מהם ולפנות את הדרך לטובת המשפחות והקבוצות, או פשוט לשלם יותר. הרבה יותר.


ואיך אפשר בלי כמה אטרקציות...


אם כבר תכננתם הגעה לאזור הקיצי ובשילוב צימרים זולים בכנרת, כדאי לדעת שפתרונות בילוי ממש לא חסרים כאן. נכון, עדיין לא החלה רשמית עונת הרחצה ובפועל שיאי התיירות עוד לפנינו, אבל הכל פתוח ונגיש לכל העדפה ורצון: החל ממסלולי טיול ושטח לחובבי הטרקטורונים והסוסים במיוחד, דרך שייט קאנו חווייתי על הירדן או פעילויות ספורט ימי על המים ועד פאבים, מסעדות, מתחמי קניות, הופעות חיות וכמובן חופים מקסימים לתפוס בהם את השיזוף הראשון של הקיץ. מדובר באזור תוסס ואנרגטי – בדיוק מה שאתם צריכים כדי להרים לעצמכם את המוראל ובעיקר אם לכם לא עומד להיות חופש גדול או הרבה זמן פנוי בקרוב.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים