צימרים זולים בצפון: כך תבחרו אותם נכון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-05-2017
צימרים זולים בצפון: כך תבחרו אותם נכון

צימרים בצפון זו דרך נפלאה לצאת לחופש נעים וקליל בלב הטבע הארצישראלי. אפשרויות הנופש יכולות להיות גם ספונטניות מאוד ובלתי מתוכננות מראש והמקומות השונים זמינים עבור כל אורח בכל תקופה ומועד, ללא יוצא מן הכלל. אך האם יכול להיות שמחפשי צימרים זולים בצפון עלולים ליפול בפח? המחיר אמנם מפתה מאוד אך לצערנו את התמורה לא רבים בודקים בצורה קפדנית.


זול הוא יתרון או חיסרון?


נהוג לחשוב שפריטים זולים או לעניינינו – צימרים זולים בצפון הם משתלמים במיוחד. אך כל זה לא באמת שווה אם המארחים לא השקיעו בכם מספיק, הצימר לא מתוחזק או נקי מידי והבריכה לא מספיק גדולה ובטח שלא צופה לנוף. למחירים נמוכים, כל עוד הם לא מעודדים משהו מיוחד כמו סייל, מבצע או מחירי הדקה התשעים, יש סיבה מוצדקת ולצערנו גם בתחום זה יש מי שמנמיך מחירים לא בעקבות אכפתיות והוגנות לקהל, אלא כי זה בדיוק מה שהוא שווה. אבל לכל אבל יש אבל וגם במתחמי צימרים זולים ביותר אפשר למצוא מארחים הוגנים וחביבים שמאמינים בחוויית האירוח כדרך חיים ועל כן מספקים מקום לינה נעים ובמחיר הוגן. רק אל תצפו לקבל כאן בריכה מחוממת ומקורה או מכונת אספרסו. האירוח אמור להיות פשוט, סולידי ואפילו מעט נוסטלגי.


פנים הצימר נקי ומסודר עם ג'קוזי עגול


שלושה טיפים להשגת צימרים זולים בצפון במקומות איכותיים וטובים


אם יש דבר אחד חשוב מאין כמוהו שלמדנו, זה שלפעמים צריך לדעת לשאול את השאלות הנכונות. כל מארח צימרים בצפון יגיד לכם שיש נוף והבריכה גדולה. השאלה היא מה הציפייה האמיתית שלכם מהנופש – בריכה גדולה היא לאו דווקא גדולה לדעתכם. אולי עבור מישהו אחר היא לחלוטין מספיקה. לכן במקום לשאול שאלות סגורות, עברו לשאלות פתוחות: מה גודל הבריכה? מהם הדברים שמגיעים לנו במסגרת האירוח? מה רואים במרפסת של הצימר הזה או ההוא? אל תהססו לשאול כל דבר שעולה על דעתכם. גם אם מדובר באירוח במחיר זול, אין שום סיבה הגיונית שמארח טוב לא ירצה להשקיע בכם ככל יכולתו.

הטיפ השני שלנו נוגע למתחמי צימרים מומלצים. פה לאוזן היה ונשאר הטריק השיווקי הכי עתיק ומוצלח בספר, שמפצח כל קוד לחופשה מנצחת. שאלו אנשים אחרים סביבכם היכן הם ביקרו לאחרונה, לאן הכי שווה להגיע ומאיזה מקום מומלץ להימנע. אין חכם כבעל ניסיון ואולי אם תספרו על הדרך שהגעתם בעקבות המלצה של מכר כלשהו, יסופק לכם יחס שווה בשווה, מבלי לפגום אפילו לא בטעות מאיכות החוויה שלכם. ממתחמי פאר ועד צימרים זולים בצפון, כולם יעדיפו לשמר את המוניטין שלהם מאשר להפסיד אתכם כלקוחות פוטנציאליים.


ולסיום, צימרים זולים בצפון מומלץ לחפש בעיקר בדרך של מבצעים. מחירי הדקה התשעים, מחירי חורף ודילים מיוחדים יכולים לעזור לכיס שלכם משמעותית ולחסוך לכם מאות שקלים. במקום לתאם את החופשה שלכם לשיא הקיץ או באמצע החג, עדיף להישאר עם ימי חול ואמצע השבוע, רצוי קרוב ככל האפשר לעונת החורף. גמישות היא שם המשחק וככל שתסכימו "להתפשר" על תאריכי הנופש, כך תזכו לאירוח ראוי ואיכותי הרבה יותר ממה שחשבתם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים