אירוח כפרי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-06-2017
אירוח כפרי

יש כל כך הרבה סוגי אירוח בארץ ובעולם אך היום הייתי רוצה לספר על אירוח כפרי.

 

כיצד בעצם התחיל האירוח הכפרי? בעבר כשהיינו חושבים על אירוח כפרי היו עולים לנו בראש מספר אסוציאציות: חלק היו חושבים אירוח כפרי בקיבוצים ומושבים, חלק היו חושבים אירוח כפרי בצימרים, חלק היו חושבים על אזור הצפון. וכל זה אכן נכון!!! אירוח כפרי ניתן למצוא בכל אזורי הצפון: אירוח כפרי בגליל העליון, אירוח כפרי בגליל המערבי, אירוח כפרי בכנרת ואירוח כפרי ברמת הגולן.

 

האירוח הכפרי תמיד השתייך לאלו המחפשים לצאת לחופשה משולבת: טיול ברחבי הארץ ולינה באירוח כפרי, האירוח הכפרי בעבר נחשב כפשוט, רומנטי ולא מתחכם, לרוב היה מדובר על בקתת עץ נעימה, המאובזרת באווירה פשוטה וכפרית ללא יותר מידי מכשור וטכנולוגיה. המטרה הייתה פשוטה: משפחות או זוגות שרצו להגיע לטייל בצפון הארץ וחיפשו מקום ללון בו לכן נוצר ענף האירוח הכפרי. גם צימרים נחשבים כאירוח כפרי וגם בתי הארחה נחשבים כאירוח כפרי.

 

עם השנים עלה הביקוש בקרב הקהל לאירוח כפרי ולכן ענף הצימרים גדל והתעצם עם השנים… היום עדיין אפשר למצוא אירוח כפרי אך רוב הצימרים החדשים כבר לא בנויים בסגנון האירוח הכפרי. ויחד עם המודרניזציה גם ענף הצימרים השתדרג וכיום ניתן למצוא יותר ויותר צימרים הבנויים ומאובזרים כסוויטות מפוארות. האם זה אומר שהאירוח הכפרי הולך ונעלם מהעולם? התשובה היא לא כי תמיד יש קהל המחפש אירוח כפרי. ועדיין הדרישה גבוהה לאירוח כפרי. יש משהו רומנטי באירוח כפרי, הפשטות הזו לשהות בבקתת עץ בלב חורש ירוק ואל מול נופים מרהיבים, ללגום מקפה או מחליטת תה מרגיעה, ריחות של קטורת באוויר ואתם עם בן/ת הזוג נהנים מחוויה רומנטית.

 

כיצד ניתן למצוא צימרים או בתי הארחה המתמחים באירוח כפרי? קודם כל מהמלצות של חברים שבילו חופשה באירוח כפרי, יש אפשרות למצוא באינטרנט אתרים רבים המציעים מגוון צימרים ובתי הארחה המתמחים באירוח כפרי, יש פורטל צימרים הנקרא צימר בהתאמה אישית המדריך המושלם לאירוח כפרי, אשר כולל אירוח כפרי בצימרים מכל הארץ, צימרים מובחרים, צימרים למשפחות ומלונות בוטיק. באתר זה תוכלו לקרוא על חוות דעת של הגולשים שכבר התארחו בצימר באירוח כפרי מפנק…  פשוט הקלידו אירוח כפרי בגוגל וראו לפניכם תצוגה מכובדת של מקומות אירוח כפרי.

 

האם סגנון האירוח הכפרי ייקר לנו את החופשה? אירוח כפרי נתפס במחשה כאירוח זול יחסית לבתי מלון. היום יש סוגים שונים של אירוח כפרי ולכל אחר המחיר שלו יש אירוח כפרי שלא נופל ממחירי בית מלון אך גם הרמה שתגלו היא רמה גבוהה מאוד. בקתות המאובזרות במיטב הריהוט ובהם מיטב הפינוקים בשילוב פרטיות, מתקני ספא אישיים, נופים קסומים ועוד… בעוד שיש סגנון אירוח כפרי שהוא אכן זול יותר ורמת האבזור בו תהיה כמובן פשוטה יותר.

 

האם בעקבות הריבוי באירוח הכפרי נוכל למצוא  יותר צימרים המתמחים באירוח כפרי שהם פנויים בדקה ה-90? אירוח כפרי לא כמו בבתי מלון שבעונות החלשות מביא וועדי עובדים וקבוצות גדולות להתארח כדי שתמיד המלון יעבוד ומצב התפוסה תמיד יהיה מלא. באירוח כפרי המצב הוא שונה כי כאן לא ניתן להביא קבוצות גדולות כדי למלא מספר יחידות מועט. ולכן בסגנון האירוח הכפרי בעונות החלשות נוכל למצוא צימרים פנויים בדקה ה-90. גם המחירים אטרקטיביים יותר באירוח כפרי בעונות החלשות. ניתן להיכנס לפורטלים באינטרנט ולבדוק בכל רגע נתון מידע על מצב תפוסה של כל מפרסם שבבעלותו אירוח כפרי. 

 

בואו לנופש באירוח כפרי שיחזיר לכם את הרומנטיקה לחיים, בואו ליהנות מאווירה קצת שונה ששלווה, שקט, איכות חיים, ציוץ הציפורים בבוקר ואוויר צלול הם חלק ממנה – אירוח כפרי לחופשה חלומית.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים