קחו לכם פסק זמן מהעולם: רגע של צימרים בגליל

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-06-2017
קחו לכם פסק זמן מהעולם: רגע של צימרים בגליל

פתרונות הנופש העולמיים מאפשרים לכל אחד מאיתנו להרוויח ניתוק מהסביבה המוכרת והתחברות לדברים חדשים שעושים לנו טוב על הלב. המנוחה, המחזות השונים מבעד למרפסת או החלון ואפילו המפגש וההתנסות עם דברים חדשים יכולים להעצים את האישיות שלנו וגם את ההרפתקה הזוגית זה עם זו. יחד עם זאת, לא צריך להרחיק אלפי קילומטרים מהבית כדי למצוא בקתות עץחמודות ויפות שיספקו לכם את התנאים הללו. ישנם מאות צימרים בגליל שישמחו לארח אתכם במחירים הוגנים ובתמורה מלאה לשהות שלכם. המטרה במקומות אירוח אלו היא אחת ויחידה – יש לכם מקום טוב וזמין להירגע בו, זה ממש לא משנה ממה.


אוצרות יפים מהגליל


הטבע הגלילי נחשב למוערץ על ידי רבים בעולם ואין להתפלא על כך שממש כשם שאנו נמשכים למקומות מיוחדים כמו יערות הגשם או אגם גארדה, כך רבים מאמינים כי הגליל הוא אחד ויחיד, הרבה בזכות מיקומו הגיאוגרפי בין הרים וים, אך בעיקר הודות להיסטוריה המרתקת המלווה אותו. בין עשרות צימרים בגליל על פני המושבים הרבים שמאכלסים אותם, נמצאים דפי ההיסטוריה של האזור כולו – מתקופות התנ"ך הקדומות, דרך מסעות הצלבנים בארץ הקודש, מפגשי הנביאים מכלל הדתות עם דמויות המפתח בסיפוריהם ועד למלחמות מהמאה הנוכחית והקודמת. האזור היה ונותר פראי אך שקט, דומה אך שונה, מוכר אך מפתיע בכל פעם מחדש. היתרון הרב של מתחמי צימרים אלו הממוקמים בארץ הגליל על פני מקומות אחרים הוא היכולת לספק לכל השוהים צימרים עם נוף חלומי וחגיגי שמעניק פתח לשלווה, לרוגע ולמנוחה אמיתית. נוף טבעי וירוק הוא גם מעין דרך תרבותית לסמל פרטיות ועל כן, המוני צימרים בגליל ממוקמים דווקא בלב היערות או בקצוות המושבים, כך שאיש לא יפריע להוויה המתרחשת כאן.


הבריכה בבקתות עם שחר בישוב שפר


טיפים לבחירה נכונה של מתחם צימרים בגליל


בשנים האחרונות, הצימרים מתאפיינים לא רק בהוויי הזוגי המשובח והמפורסם, אלא גם ביכולת להציע מבחר צימרים למשפחות עם ילדים הזקוקות אף הן למרחבי טבע ושלווה מעולים ובמרחק נסיעה לא רב מהבית. כך למעשה ניתן לבחור בין בקתות עץ הכוללות מרחב שהייה אחוד וגדול בו נמצאים גם אזור הלינה, גם הסלון, המטבחון וחדר הרחצה, לבין מתחם נופש משפחתי הכולל חדרי שינה נפרדים להורים ולילדים או קומת גלריה בה יכולים הילדים ללון בנוחות רבה יותר. הביקוש הזוגי המשך לפרוח אך לצידו התעצם זה המשפחתי, עד כדי כך שכיום מבחר צימרים רב ביותר מציע שהות זוגית כפרית ואותנטית על ידי בריכה פרטית לזוג בלבד או מרפסת ספא מפנקת ואילו הצימר המשפחתי מציע מתחם גן משותף גדול ומטופח למדי הכולל בריכת שחייה גדולה ויפה שתספיק למספר רב של נופשים. לפיכך אנו ממליצים לבחור צימרים בגליל בעיקר על סמך הצורך שלכם בחדר שינה נוסף, בריכה פרטית או לחילופין משפחתית ולא פחות מכך גם על האפשרות לטייל בסביבה, במסלול סמוך, נחל, שמורת טבע, יער ואפילו אטרקציה מהנה. חלק גדול מאוד מן החוויה הוא גם החוויה החיצונית ועל כן חשוב שתבחרו במקום שנמצא בטווח נסיעה לא רב מידי ביחס לפעילות או מסלול הטיול שאתם מעוניינים לבצע. בכל מקרה, ארץ הגליל מספקת פתרונות רבים לכל סוגי הנופשים. אירוח כאן נחשב איכותי, הוגן, מפנק ובעיקר – מרגיע לגוף ולנפש.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים