סוויטות בצפון לזוגות ומשפחות – למה זה כל כך שווה לנו?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-07-2017
סוויטות בצפון לזוגות ומשפחות – למה זה כל כך שווה לנו?

שימו בצד את הקונספט הזה של צימרים יוקרתיים. עבור כלל המטיילים והנופשים בישראל יש כל כך הרבה אפשרויות נופש: מלונות, בתי אירוח, סאבלטים, קמפינג ועוד... כולם מצוינים ומהנים לא פחות ובהרבה מהמקרים אפשר להודות שהם גם הרבה יותר זולים. אז למה בכל זאת כדאי לנצל את קיומם של מאות סוויטות בצפון לזוגות? הנה כל הסיבות האמיתיות לכך:


אם נחשוב על סוויטות בצפון כמו על אופנה, נרצה בטח שלבגד שלנו יהיו כמה תכונות די חשובות: שיהיה יפה ומרשים, אבל גם שימושי – כזה שלא יישחק מהר ויתאים לנו לכל מצב ונוכל ליהנות ממנו גם בהמשך. בסופו של דבר, פריטים רבים אנחנו רוכשים בזול, אבל כשמדובר במשהו שאנחנו מעוניינים באמת להשקיע בו – אין סיכוי שנחפש אותו במקום זול מידי. ולכן וילות בצפון וסוויטות בקטגוריה המפוארת יותר בוודאי עולים יותר אבל יודעים לספק לכם הרבה יותר בתמורה לכסף. היוקרה המוצעת בהם כנראה לא תתאים לכל אחד, אבל אין ויכוח על זה שהיא יוצרת רושם, נוכחות ואמירה שישמשו לכם מקור גאווה ופינוק "לייף סטייל" אמיתי שלא כל אחד מצליח לזכות בו. עצם זה שאתם כאן הופך אתכם באופן אוטומטי למיוחדים, למי שבוחרים שלא להסתפק במועט וליהנות מהפירות הכי הכי טובים שהעץ יכול להציע.


מה מעניקות סוויטות בצפון ביחס למקומות אחרים בארץ?


התיירות היא אחד המרכיבים החשובים והעיקריים של אזור הצפון, שמפרנסת רבים מהתושבים כאן וממנפת את האזור כולו. המארחים כאן נאבקים על הזכות לארח את הנופשים בכל המקומות שהם מציעים ולכן, סוויטות בצפון עבור משפחות וזוגות מזמינות כל אחד לאירוח שופע ומושקע שבמסכרתו תיהנו מכל הדברים שלא בטוח שמוצעים לכם במקומות אחרים: בריכה פרטית גדולה ומפנקת, ג'קוזי ספא זרמים, ריהוט איכותי ונוח, שירות אישי צמוד לכל פרט ופרט, נוף פסטורלי מדהים ושפע של מקומות סמוכים לטיולים. כל אלה יחד יוצרים הווי מחודש לחופשה שלכם שבאמת קשה להתחרות בו. דוגמה טובה לכך היא הנושא של צימרים עם בריכה פרטית, המציעים מרחב אישי סגור ואינטימי אך ורק לנופשים באותה היחידה. בזכות הבריכה הפרטית נוצר "ספייס" מלא רוגע, תחושת פאר מתבקשת וסוג של חוויה חדשה ומקורית.


הבריכה מול הנוף באחוזה בחד נס


חגיגות מיוחדות בצימרים היוקרתיים


סוויטות בצפון נבחרות לרוב כאפשרות הנופש הטובה ביותר לחגיגת אירועים מיוחדים. מפני שהחוויה הכפרית מכילה המון אלמנטים של פרטיות ואינטימיות, אפשר לנצל אותה לטובת הצעות נישואין מרגשות, חגיגות ימי הולדת ואפילו נופש מפנק לשעות שאחרי החתונה. ניתן לשוחח עם המארחים בכל זמן על מנת לקשט את המקום, להוסיף בלונים, עוגה, ברכה מפתיעה ואפילו אמצעים עוצמתיים ביותר כמו ארוחת שף או הגעה במסוק (כן, זה קורה לפעמים...). עצם העובדה שמדובר בסוויטה המגישה אירוח מהודר ומוקפד, משקפת עד כמה שהמקום מעוניין לפנק אתכם באמת. צימרים באזור הגליל המערבי למשל מציעים המון פיצ'רים ושכלולים מודרניים שהאורחים יכולים ליהנות מהם בכל זמן נתון ומשפחות וזוגות רבים מעדיפים לבחור בהם כמקומות שבהחלט לא רק מפנקים – אלא גם מעידים על השקעה וחגיגיות. הפתיעו אתכם בהזמנת סוויטה יוקרתית מרהיבה ומושקעת? תדעו שמי שהפתיע אתכם מעוניין להעניק לכם אך ורק את הטוב ביותר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים