צימרים עם נוף לכנרת והאטרקציות השוות בסביבה לכל המשפחה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-10-2017
צימרים עם נוף לכנרת והאטרקציות השוות בסביבה לכל המשפחה

שלום לך כנרת נהדרת! ואיזה כיף שאת בוחרת לרענן לנו את הגוף ואת הנפש לעוד קיץ אחד נוסף. המוני משפחות וזוגות מתרכזות כאן סביב האגם וזאת הזדמנות מצויינת להכיר לכם כמה צימרים למשפחות שתאהבו במיוחד ואת אפשרויות הבילוי הכי טובות לכל הגילאים. אז שנתחיל?


קודם כל – צימרים עם נוף לכנרת


זריחה בכנרת – חוויה אסתטית ויפה של מים והמון נוף. זריחה בכנרת מציעה מיקום אידיאלי ביותר במושב לבנים השוכן ממש בקרבת החופים המזרחיים של הכנרת. כאן תיהנו משתי סוויטות נופש מעוצבות החולקות בריכת שחייה וג'קוזי ספא אל מול הנופים הציוריים שמסביב למושב.


בקתות גן עדן – אחד ממתחמי הנופש היפים והגדולים על יד האגם, הממוקם במושב הפסטורלי כלנית. למתחם 6 בקתות עץ יפות ומסוגננות, לכל אחת המון מרחב פנימי מתאים להורים ולילדים, מדשאות גן ענקיות ומטופחות שיאפשרו לקטנטנים להתרוצץ בכיף, בריכת שחייה גדולה במיוחד וג'קוזי ספא זרמים סמוך. 


כפר נופש אצולת הגליל – מתחם צימרים עם נוף לכנרת בדיוק כפי שהייתם שמחים לקבל. אמנם אין כאן תצפית אל המים, אבל את מה שרואים מתוך הבריכה לא תרצו להחליף אחרי שתראו. לכפר הנופש 5 צימרים למשפחות בתנאים האידיאליים ביותר: בריכת שחייה גדולה במיוחד עם מפל מים מדליק, המון מתחמי ישיבה מוצלים, פרגולות ברביקיו וחדר אוכל גדול לארוחות הבוקר. 


שקיעה חלומית ותצפית אל הרי הגליל בכפר נופש אצולת הגליל


יעלית ואורית – מתחם צימרים עם נוף לכנרת שיתאים מאוד למשפחה או קבוצה גדולה. למקום החדיש והיוקרתי ביותר שבמושבה מגדל יש שתי דירות יוקרה וארבע סוויטות מרהיבות, בריכה גדולה, מתחם ברביקיו ופויקה, ג'קוזי ספא, מטבח חיצוני ועוד המון אפשרויות במקום עצמו. 


ואחר כך – האטרקציות ומקומות הבילוי הכי מדליקים בסביבה


גם אם יש לכם צימרים בכנרת עם נוף לאגם, בטוח שתרצו גם לראות קצת את הסביבה החיצונית. אם אתם מחפשים צימרים פנויים בסופ"ש ושוקלים חוויה מחוץ לצימר עם הילדים – אפשר לבקר במתחם "רוב רוי" שבקיבוץ כנרת ובו תיהנו משייט בקאנו אינדיאני על נהר הירדן. אופציה נוספת היא טיול בכרכרות סוסים במושבה כנרת לאורך הנוף המקסים של האזור. למטיילים הרגליים נציע מסלול הליכה קיבוצי המחבר בין דגניה ב' וקיבוץ בית זרע ולאורכו ניתן לראות את הרפתות, המטעים הרבים של הסביבה ואולי גם את עבודות החקלאות במקום. אם יתמזל מזלכם תוכלו לפגוש בחקלאים הנדיבים שישמחו לתת לכם לטעום מהתוצרת שזה הרגע נקטפה. את ארוחת הצהריים תוכלו לסעוד באחת ממגוון המסעדות בסביבה: במתחם צמח, בתוך הקיבוצים השונים ולאורך כביש סובב כנרת. האזור גם מציע הופעות תרבות ומוזיקה רבות וכן פסטיבלים ואירועים המתאימים לילדים בחודשי הקיץ. אין ספק שבחירה במתחם צימרים עם נוף לכנרת תבטיח לכם חופשה מדהימה ומלאה הנאות לאורך כל הקיץ הקרוב. חופשה נעימה. 



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים