רכיבה על סוסים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-03-2017
רכיבה על סוסים

 מה דעתכם על רכיבה על סוסים? חושבים על חווית אקסטרים מיוחדת במינה המשלבת חוויה רומנטית, דמיינו שקיעה מדהימה, נופים קסומים נפרשים לפניכם ואתה ובת זוגך רוכבים על סוס לעבר הפנטזיה, היא אוחזת בך בחוזקה ואתה דוהר על הסוס אל עבר השקיעה, אתם חבר'ה ורוצים לצאת כקבוצה לאטרקציה שתשלב חוויה מיוחדת חד פעמית, אקסטרים וגיבוש אז מה עכשיו דעתכם על רכיבה על סוסים?.

כאשר אתם יוצאים לחופשה חלק בלתי נפרד ממנה הוא האטרקציות שיש בסביבתה ואחת האטרקציות הנפלאות שיש היא רכיבה על סוסים, בקבוצות, בזוגות, בהצעת נישואים וכו'… ברכיבה על סוסים כל אחד יוכל להנות מהחוויה באופן עצמאי ועדיין לחוות את הקבוצתיות והגיבוש. כל אחד מהחבר'ה ירכב על סוס משלו, אך תצאו אל הטיול בקבוצה, תעצרו בדרך לקפה מול שקיעה, תדליקו את המנגל…, שבו סביב למדורה….

רכיבה על סוסים היא חוויה אצילית ומרגיעה. החיבור אל הסוס מקנה בגרות ותחושת אחריות אצל בני נוער ולכן, גם אם חשקתם בחופשה משפחתית תוכלו לצאת כל המשפחה לרכיבה על סוסים. מכאן אפשר להבין רכיבה עם סוסים מתאימה לכל סיטואציה: כחלק מאטרקציה בחופשה משפחתית, כחוויה זוגית רומנטית, כגיבוש קבוצתי או לכל ארוע אחר.

לסיכום, רכיבה על סוסים היא חוויה מדהימה כאשר יוצאים לחופשה או סתם כך. תיזהרו כי זה ממכר… 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים