שייט קייאקים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-03-2017
שייט קייאקים

מחפשים אטרקציה על שייט קייאקים כבר שמעתם? כולם אוהבים את הצפון הירוק ומכל הארץ מגיעים לטייל בו ולהנות מאטרקציות שונות ומנופים קסומים, פסטורליים ומרגיעים במיוחד.

ענף האטרקציות בארץ בכלל ובצפון בפרט התפתח והתרחב בעשור האחרון, וכיום אין כמעט חופשה ללא שילוב של אטרקציות. לכן אם בחרתם לשלב חופשה בצימרים בצפון ואת אטרקצית שייט קייאקים אתם על הגל הנכון להנאה.

תחום האטרקציות כולל בתוכו מגוון של פעילויות בין אם שטח, אוויר או מים.אטרקציות השטח כוללות רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים, טיולי טרקטרונים, קארטינג, פיינבול וכו'…אטרקציות האוויר כוללות צניחה חופשית, גלשני אוויר, באנג'י וכו'…אטרקציות המים כוללות צלילה, אבובים, רפטינג, גלישת גלים והדובדבן שבקצפת – שייט קיאקים.

שייט קיאקים מעניק לכם חווית אקסטרים מיוחדת, רוויית מים הן לזוגות והן למשפחות, במגוון מסלולים בדרגות קושי שונות כך שלמעשה כל חותר מתמודד עם סגנון חתירה המתאים ליכולתו ולכושרו הגופני.

שייט קיאקים מקנה חוויה ממריצה ומענגת מצד אחד אך מלאת שקט ושלווה כפי שרק ספורט מים יכול להעניק. ההנאה משייט קיאקים נובעת מכך שכל חותר מתקדם בקצב אינבידואלי ללא רעשי לוואי של מנועים או זיהום דלקים וסולר.

ערך מוסף בחתירה בקיאק הוא תחושת הסיפוק הממלאת את החותר לאחר שגמע את המרחק שבחר לו כיעד. אז בואו גם אתם לחוויה אקסטרימית ומלאת אדרנלין בצפון הירוק במים צוננים, מסלולי קיטקים מהנים לכל המשפחה שיעלו חיוך על פניכם.  

אני מקווה ששכנעתי אתכם ובפעם הבאה שתחפשו אטרקציה, שייט קייאקים יהיה עבורכם פתרון מושלם.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים