רק בריאות: כך יכול כל צימר עם בריכה בצפון לשפר לכם את איכות החיים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-05-2017
רק בריאות: כך יכול כל צימר עם בריכה בצפון לשפר לכם את איכות החיים

שמש, מים, טבע ואווירה מרגיעה הם בעיקר הסיבות שבגללן תבחרו בנופש צימרים בצפון. אבל האם ידעתם שלבחירה הזו יש גם צד עמוק יותר? זה שמגיע יותר מכיוון ההרגשה שנוצרת תוך כדי החופשה ואחריה. ואין ספק שנופש טוב ומזמין הוא גם כזה שתמיד יעלה לנו חיוך ותחושה נעימה, פשוט כי כך הרגשנו באמת במהלך הנופש עצמו.


מחקרים רבים הוכיחו שיש קשר ישיר בין חופשה לבריאות ואף יותר מכך – הדחף שלנו לקיים אורח חיים בריא יותר רק גובר ככל שאנו סמוכים יותר למועד הנסיעה. מתברר שלכל אלו יש סיבות הגיוניות ולחלוטין מתקבלות על הדעת, שבדיוק בגללן תסיימו לקרוא וכבר תתחילו לחפש איזה מתחם צימרים עם נוף מטריף.


צימרים עם בריכה בצפון


צימר עם בריכה בצפון – כך הוא יכול לשפר את בריאותכם:


תרומה לבריאות הנפשית – הרחק מאורח החיים האורבני ודי בפרטיות, אפשר לתת לנפש ליהנות מחוויה שכל קשר בינה לבין השעון מקרי בהחלט. הרוגע והאווירה הפסטורליים שבאזורי הצפון השונים יכולים לחלץ גם ממצבי דכדוך ואף לסייע במציאת פתרונות לבעיות שונות שפשוט לא יכולתם לחשוב עליהם קודם, דבר שיגרום לעוד יותר נחת רוח ותאמינו או לא – אף לשנת לילה טובה ואיכותית הרבה יותר!


חיזוק הגוף ופעילות ספורטיבית – חשבתם שהבריכה לעצלנים בלבד? כל צימר עם בריכה בצפון שהיא גדולה מספיק, יכול לאפשר לכם לשחות קצת ולהפעיל התנגדות של השרירים כנגד המים. העניין אף מועצם כשמדובר בבריכת זרמים או ג'קוזי ספא. בתוך המים כמעט קשה לתפוס כמה אנרגיה אנו מוציאים ולראייה – זה מרעיב ומעייף. גם אנשים רבים העידו שהם חזרו מהנופש עם מוטיבציה גבוהה יותר לביצוע פעילות גופנית. כנראה שהחיבור בין הטבע והבריאות הוא אף יותר חזק ממה שנדמה לנו.

שחרור אוטומטי מדאגות – אם אתם סובלים ממתחים שונים ולחצים, כנראה שהגוף שלכם גם מבטא אותם באופן פיזי ולעתים קרובות. אנשים לחוצים יותר נוטים לסבול ממפרקים כואבים ושרירים תפוסים וזקוקים להרבה יותר מסתם מסאז'. אדרבה – אם חוויות מנטליות גורמות לבעיה, הן ככל הנראה יהיו גם אלו שיפתרו אותה. צימרים עם בריכה מחוממת למשל יכולים להרגיע את השרירים תוך כדי הבילוי ובכך לשכך משמעותית את הכאבים, להסיח מהדאגות את מוחו של המבלה ובכך להפוך אותו בקלות לאדם רגוע ונינוח יותר. אם אתם מחפשים צימר עם בריכה בצפון, שווה לבדוק גם את האפשרות למקום הכולל בנוסף ג'קוזי ספא, סאונה יבשה ועיסויים להשלמת הטיפול.


תחושת יחד אוהבת


קירוב לבבות אמיתי – הטבע גורם לנו להניח בצד את הסלולרי (לפחות לחלק מהזמן) ולהתרכז בהנאה המשותפת. לא כל חופשה מצליחה לעשות זאת, שכן צימר עם בריכה בצפון הוא לרוב כפרי ואותנטי להבדיל מצורות נופש אחרות ולכן הוא נקשר בתודעתנו לימים ותחביבים תמימים יותר. בדרך שבה אין הסחות דעת ומדובר רק בכם ובטבע הפראי שמסביב, ההתקרבות, המשיכה והסימפטיה יכולים להמשיך ולהתעצם בכיף. תמשיכו לשוחח בשקט על הכל, לא נפריע לכם...

אלו הן רק דוגמאות אחדות לכל היתרונות הטמונים בהזמנת צימר עם בריכה בצפון עם בני הזוג, הילדים ומכרים אהובים. אתם מוזמנים לבחור את המקום הבא שלכם מבין מגוון המקומות שבאתר ולהתחיל כבר היום לנהל נפש בריאה בגוף בריא. זה יפה לכם!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים