1 אחוזת טרה קוטה

אחוזת טרה קוטה

על הצימר

קצת עלינו:
באחד האזורים היפים ביותר בארץ, בין צלע ההר והנוף הפסטורלי, נמצא גן עדן קסום לאוהבים, היעד מספר 1 של כל רומנטיקן. מתחם נופש חדש, מדהים ביופיו, הגדול מסוגו בישראל, המותאם לאניני הטעם המבקשים חופשה בסטנדרטים הכי גבוהים של פינוק וסגנון חיים. מתחם האירוח של אחוזת טרה קוטה נבנה בתכנון אדריכלי שנועד להעניק פרטיות מושלמת לזוגות אוהבים ולמשפחות בצימרים איכותיים במיוחד בקונספט של סוויטות ספרדיות המעוצבות בידי אדריכל בטוב טעם. אחוזת טרה קוטה מזמינה אתכם להתארח במתחם חלומי, היפה מסוגו בישראל, עם מיטב הפינוקים והאטרקציות, בפרטיות מושלמת, שלווה, רוגע והכי חשוב - אהבה ורומנטיקה...

מיקום:
אזור: גליל מערבי
יישוב: מעונה

מספר יחידות:
סוויטות יוקרתיות בסגנון ספרדי.
הסוויטות חולקות מתחם גן מפואר הכולל בריכת שחייה ענקית צוננת (מחוממת ומקורה בחורף) ,מתחם ספא מפנק.

סוג מבנה:
הסוויטות הינן במבנה אבן 60 מ"ר, בנויות כחלל אחד כל אחד.(open space)

בסיס האירוח:
B&B לינה וארוחת בוקר כפרית עשירה במיוחד.
כיבודי הבית: בקבוק יין, קפסולות קפה וסוגי קפה נוספים, חלב, שוקולדים, סלסלת פירות העונה, פירות יבשים,
עוגיות ועוד...
פינוקים בסוויטה: חלוקי רחצה, מגבות רחצה איכותיות, נעלי ספא, מוצרי טואלטיקה, שמפו, קרם לחות, סבונים, נרות רומנטיים.

בסוויטה תיהנו מ:
מיטה זוגית ענקית ויוקרתית, מסך LCD בלוויין ומערכת קולנוע ביתית, ג'קוזי גדול ומזמין, חדר רחצה מטופח, מנורות מעוצבות, ספות ישיבה מפנקות, מיזוג אוויר, קמין רומנטי, מטבח מעוצב ומאובזר כיד המלך. לכל סוויטה גישה פרטית ונפרדת ומרפסת אישית מבודדת.

במתחם הגן:
מתחם הגן המשותף לסוויטות מוקף במדשאה מוריקה וצמחיית נוי מלבלבת וצבעונית. במרכז הגן בריכת שחייה פרטית ענקית צוננת (מחוממת ומקורה בחורף) המוקפת מיטות שיזוף, ריהוט גן יוקרתי, ספות ישיבה מפנקות מול הנוף הפסטורלי ופינת אוכל גדולה ומוצלת. מחוץ לסוויטות ישנו גם מתחם התרגעות סגור מושלם הכולל גקוז'י ספא זרמים וסאונה. כל מה שחלמתם עליו נמצא בגן העדן הקסום הזה…

אטרקציות:
במתחם האירוח ישנה חוות סוסים וטוםקאר השייכים לבעלי המקום שמהווים אטרקציה בפני עצמה. מלבד זאת, הישוב מוקף בשלל אטרקציות דוגמת אתר ראש הנקרה, חופי אכזיב, מערת קשת, מסלולי טיול, טיולי ג'יפים, מסעדות איכותיות ועוד.

טיפולים:
בתיאום מראש ועלות נפרדת נשמח לקבוע עבורכם עיסויים וטיפולי גוף שונים.

לפרטים נוספים צרו קשר: 052-9097743

ספא זרמיםצימר זוגיצימר משפחתימערכת קולנוע/DVDנוף מהצימרגישה לנכיםמזגן בצימרמנגלמבנה אבןוילותפרטיות בצימרקמין בצימרטלויזיה-LCDבריכה במתחםגקוזי בצימרניתן לבשל בצימרגינת ישיבה ונויאינטרנט אלחוטיסאונה

אטרקטיבי במיוחד

סוויטות יוקרתיות פנויות במחיר משתלם במיוחד!!! להזמנות:052-9097743

מחיר ללילה

אמצ"ש :700-800 ש"ח
סופ"ש :1000-1100 ש"ח

בקטנה

בריכת שחייה צוננת גדולה במיוחד ,ספא,סאונות. טיול סוסים זוגי לשעה רק...

שם הצימר יום שלישי
5 אוקטובר
יום שני
6 אוקטובר
אחוזת טרה קוטה זוגי/משפחתיזוגי/משפחתיזוגי/משפחתיזוגי/משפחתיזוגי/משפחתיזוגי/משפחתיזוגי/משפחתי

כוכבים

קרא המלצות הגולשים

שם: רחל ואפי
15-11-2013

חופשה מושלממת

הגענו לסוף שבוע קצר עם כל המשפחה המורחבת. שהינו ב-6 סוויטות. כולנו, בלי יוצא מהכלל(זוג צעיר, שלוש משפחות עם ילדים קטנים, זוג בשנות ה- 60 וזוג מבוגר בשנות השמונים), נהנינו מכל רגע מהמקום: מהאווירה, מהסוויטות הפרטיות, מהמועדון, מהמרחב הציבורי הירוק והמטופח, מהבריכה המחוממת והמקורה, מהג'קוזי הציבורי והפרטי, מהסוסים, מארוחת הבוקר המפנקת, ובעיקר מהמארחים שמעון וחניתה, שהקשיבו בחיוך לכל בקשה שלנו ולא החסירו דבר. והפקקים בדרכנו חזרה למרכז, לא הצליחו למחוק מאיתנו את החיוך.

שם: עמוס ורחל
28-08-2012

מרגוע לנפש

הגענו לחופשה קבלת הפנים של שמעון הייתה מדהימה ידענו שהגענו למקום עם אנשים טובים נכנסנו למתחם של הסיוטות ממש מהמם הגינון מתופח נקי ומסודר בתוך הסיוטה הכול היה נקי ומסודר מי שרוצה מרגוע לנפש מומלץ אנו רוצים להודות לשמעון וחניתה על כול היחס והשירות כול הכבוד

שם: שמעון וגלי
22-06-2012

פשוט גן עדן

הגענו לסוף שבוע קצר עם הילדים. חשבנו שהגענו לגן עדן. מקום מהמם ביופיו ורואים שהשקיעו בו את הנשמה. אבל היחס והשירות של שני אנשים נפלאים שמעון וחניתה הוא מעל הכול . דואגים לכל פרט ומפנקים ללא הפסקה. ישר כח - ממליצים לכולם בחום.

שם: יעל הראל כהן
08-12-2011

חופשה משפחתית

שכרנו לסוף שבוע שלושה צימרים משפחתיים. היה פשוט נפלא המקום מתוכנן ומעוצב להפליא פשוט אין דברים כאלה שמעון וחניתה לא דילגו על אף פרט שהפך את החופשה המשפחתית שלנו לחוויה בלתי נשכחת. החדרים מדהימים, המתחם נקי ומטופח , ארוחות בוקר כיד המלך והשרות ללא דופי. כמו שאומרים אלוהים בפרטים הקטנים נהנינו כולנו בלי יוצא מן הכלל נשמח לשוב ונשמח מאש להמליץ לאנשים אחרים . חניתה ושמעון יישר כח

שם: משפחת דאבוש המורחבת
10-07-2011

חופשה מהסרטים

שכרנו 8 צימרים באחוזה , כולנו ללא יוצא מהכלל נהנינו.השרות לבבי וסבלני של חניתה ושמעון, שימת דגש על הפרטים הקטנים ,אפילו המוזיקה בבריכה היתה מושלמת. נהננו ,התפנקנו ובעזרת ה' נשוב ונתראה .

שם: אלת יוסף
28-04-2011

חוויה בלתי נשכחת

לפני שעה חזרנו מסופ"ש מושלם. חגגתי את מסיבת הרווקות שלי ב "טרה קוטה" וכל שנייה הייתה חוויה בלתי נשכחת. שמעון וחניתה בעלי הצימר אנשים נדירים, השירות שזכינו לקבל פשוט נדיר , כל בקשותינו קיבלנו מענה בנעימות, מקצועיות ואדיבות ראויה לשבח. אנחנו ממליצים בחום על סופ"ש בטרה קוטה, המקום מדהים, השרות נדיר והאווירה מושלמת. תודה רבה לכל הצוות :ליבנת, קאדן, נעמה ואלת

שם: משפחת פודריאלי
17-04-2011

צימרי טרה קוטה...

היינו המשפחה וחברים בצימרים ובמילה אחת פשוט: נהננו!!! הסוויטות מפנקות ומרווחות, הן מתאימות גם למשפחות עם ילדים וגם לזוג. הבריכה, הספא והז'קוזי היו חלומיים! האוכל גם הוא היה נפלא וכמובן חוות הסוסים הנחמדה להפליא. הייתה חוויה בלתי נשכחת!!! נהננו מכל רגע ורגע! המלצות חמות!!! תודה רבה!

שם: חגית עובד
28-01-2011
דירוג

תודה רבה על חופשה מדהימה!!

טיילנו בהרבה מקומות בעולם ונדהמנו לא צריך להרחיק עד טוסקנה, הופתענו לטובה צימרים יפייפיים מאובזרים טיפטופ, בטוב טעם ומכל הלב ,הכל נקי ומצוחצח והשפע זורם ... בדרך כלל אנחנו לא טורחים לכתוב אבל הפעם הרגשנו שחשוב לפרגן ! בקיצור עידכנו את כל החברים ! ממליצים בחום,תודה רבה !

שם: אבנר ליאת
13-01-2011

היה 10

היה מאוד כיף היחס החם הרכיבה על סוסים נסיעה בטוםקאר וצימר ממש עונה על כל הצרכים ומעבר ארוחת בוקר סוףףףףףף תודה לשמעון וחניתה ולצוות מומלץץ ביותר

שם: מרכז בועות - אשדוד
24-10-2010

חופשה מדהימה

יצאנו לחופשה מספר עובדים, שכרנו שישה צימרים והיינו לבד. מקום מדהים! היופי הנוף הריחות והאויר הגלילי. חוויה מדהימה. הסוסים, הטרקטורונים בלילה הבריכה, הסאונה , הג'קוזי, הרמה הגבוהה מאד של הצימרים, הפינישים והפינוקים הקטנים ובעיקר הייחס האישי והאמיתי של שמעון תודה תודה תודה

שם: שרית תורג'מן
18-07-2010

חופשה מהאגדות

מה אומר? הייתה חופשה משפחתית מ..ד..ה..י..מ..ה! מקום פשוט קסום! מעוצב ומתוכנן עד הפרט האחרון, בטוב טעם, הבריכה כייפית, בדיוק בגודל המתאים, מאד אינטימי, רגוע, מושלם! מומלץ בחום. תודה רבה לשמעון וחניתה על שהקימו עבורנו מקום לתפארת. כמו שבתי הכריזה, זו הפעם הראשונה אבל ממש לא האחרונה!

שם: ענבל
13-07-2010

חופשה מהסרטים

חוויה שאין כמותה היה פשוט מהמם. אי אפשר לקרוא לזה צימר כי זה ממש לא, זאת סוויטה מדהימה שיש בה הכל. נסעתי עם חברה לברוח קצת מהילדים והבעל. שמעון ענה על כל הדרישות והטלפונים תמיד עם חיוך אני יודעת שאנחנו נחזור ונמליץ בחום. באמת כל מילה מיותרת פשוט מדהים תודה על הכל

שם: אביב ורונית
08-07-2010

טוסקנה בטרה קוטה

כל מילה מיותרת פשוט נפלא. המקום, החדר, האירוח והאוירה מקנים הרגשה של עוד. תודה על הכל זאת היתה חופשה שלוה ואמיתית. ישר כח.

שם: אופיר ותמר
16-06-2010

אחלה צימר תודה לשמעון וחניתה

חוויה... צימר ברמה אחרת גימור לפרטים הקטנים מה שבדרך כלל לא רואים המקומות אחרים מכונת אספרסו צמודה, שוקולד יין, לא רצינו לצאת החוצה

שם: נטלי סומך
28-05-2010

מדהים

מקום נפלא. מטופח. בדיוק כמו בתמונות. בעלי האחוזה מקסימים, נחמדים וקשובים לכל בעיה שמתעוררת. מומלץ בחום

שם: לי אשורי
13-05-2010

חופשה

אין מילים שיוכלו לתאר את החוויה שהיתה לנו באחוזת טרה קוטה. בעלי האחוזה מדהימים, החדרים באחוזה מפנקים ביותר, השטחים הציבוריים יפיפיים, הבריכה תענוג! מקום אידאלי לחופשה זוגית וגם משפחתית. שווה שווה......

שם: תמר מלר
13-05-2010
דירוג

סופ"ש מדהים באחוזת טרה קוטה!!!

לכבוד יום הולדת 40 של בעלי רציתי לשחזר את האוירה שהיתה לנו בירח הדבש בטוסקנה שבאיטליה, לכן הגענו לאחוזת טרה קוטה במושב מעונה, אחוזה המדהימה ביופיה, המחשבה על הפרטים הקטנים.. של המעצבים והבעלים שגרמה לנו להאמין שאנחנו בטוסקנה. אכן, המקום הצליח לשחזר ובגדול את התחושות, הטעמים והאוירה. הוילות מהאבן המעוצבות למשעי גורמות לאפשרות להישאר 3 ימים בוילה ולא לצאת, למעשית אך הדילמה עצומה כאשר יוצאים אל הנוף, המדשאות המעוצבות, הפרחים והעצים לצד פינות הישיבה המדהימות שבחוץ... ארוחות הבוקר הטעימות והמחשבה על הפרטים הקטנים גרמה לנו להנות מכל רגע... תודה לחניתה ושמעון על הארוח, ובעיקר על הרצון שנהנה מכל רגע ורגע!!! הצלחתם!!! הנאה צרופה, שווה כל שקל!!!

שם: רונית ורפי
05-03-2010

סופ שבוע

חניתה מדהימהההההההההההה. ניסתה והצליחה לענות על הצרכים שלנו. ממליצים בחום רונית ורפייייייייי

שם: עופרי מאיר וציפי
02-02-2010

ברכות לבעלי הצימר

היה שווה כל אגורה. שמעון וחניתה אשתו חמים ומסבירי פנים. יש כיסוי לכל מה שהם מפרסמים.נבוא שוב ונמליץ לחברים, ה' יברך אתכם, תודה.

שם: רוני וחיה "ספא הדרים"
13-01-2009

ארוח בצפון

בגדול!!!!! מ ק ס י ם מקום מדהים מושקע עד הפרטים הקטנים ביותר, בעלי המקום חניתה ושמעון שמארחים למופת תודה מכל הלב, להיות אצלכם זה להרגיש כמו חוץ לארץ בתוך ארצנו היפה (כבעלי צימר-ספא במרכז הארץ) ממליצים מכל הלב ונחזור להתארח עוד הרבה .

שם: גל
30-11-2008

במילה אחת... אהבתי!!!

מרווח, מפנק, לא מעץ!!!, סדינים המדיפים ריח של סבון, ג'קוזי ענק וכל זה במרחק של שעה ורבע מאיזור השרון... למה אתם מחכים...

שם: אלירן ורחלי
23-09-2008

יוקרה ואושר בצפון

המקום מדהים ביופיו ..משרה אווירה של יוקרה שלווה והרבה אהבה הן בהשקעה בעיצוב המקום והן בבעלי המקום . חווית הפינוק ווהנאה לא עזבה אותנו גם בלכתנו .. תודה רבה ומיוחדת לחניתה ושמעון שדאגה לכל פרט ולו הקטן ביותר להנעים ולחגוג את האירוע אליו הגענו.. כמו כן זכינו להתפנק גם מחווית הרכיבה על סוסים בהדרכתו של שרון המתוק .. מקום מדהים וייחודי..המלצות חמות אנחנו בהחלט נחזור ... ומהר ..

שם: רוית ואלעד לשם
21-09-2008

גן עדן בצפון..

התרשמנו מאוד מהתמונות באתר,אך המציאות עולה על כל דימיון, שהינו בסוויטה סוף שבוע חלומי, כל פרט בסוויטה ממש מוקפד ובאיכות גבוהה, הבריכה הסביבה היחס האישי פשוט 10 אלעד ואני ממליצים בחום על מקום נדיר ובוודאי שנחזור להתארח שוב.

שם: מיכל ודורון המאירי
21-09-2008

הבעת תודה והמלצה חמה על קבאיו-באיו

ללא ספק הצימר הכי יפה ששהינו בו ואנו זוג שמרבה להתארח בצימרים בצפון ובדרום. למי שרצה לחוות את טעם הפינוק אנו ממליצים בכל מובן כי פשוט מדובר בהרבה יותר מצימר,פשוט חוויה מיוחדת שחווינו במקום המיוחד הזה תודה מיוחדת לחניתה ושמעון שאירחו אותנו ודאגו לכל פרט. אנו נחזור זה בטוח. ממליצים בחום..